Gå til innhold

Til Whipps!

Caker*fikk to babyer 21.06.06*

Anbefalte innlegg

Hei du!

Min samboer (lastebilsjåføren) fortalte meg her om dagen hva du het for noe - og da viser det seg at vi har gått på samme barneskole! Hva er oddsene, liksom? Jeg husker både deg og tvillingsøstra di godt - men regner ikke med at dere husker meg.Vil tro at jeg husker dere fordi dere var tvillinger. Jeg flyttet fra bygda da jeg var 12 år.

Såg dere på Stallgården for noen uker siden. Så vittig! Hadde håpt at jeg hadde truffet deg på msn.. vet nå ikke når jeg får mulighet til å logge meg på igjen.. Håper alt står bra til med deg og dine!

klem

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Nei, ikke i Moelv.. men du bodde vel i ei lita bygd i Ringsaker som begynner på L da du var ca 12-15 år? Jeg er fremdeles på Ullevål sykehus, fikk to nydelige gutter den 21.juni. Kjempesmå ettersom de ble födt tre måneder for tidlig. Var morkakesvikt hos den minste, så de måtte ta dem fort. Men nå har vi det bra! De er stabile og fine, selv om de ikke er utenfor fare enda. Men såååååå fine! *s*

Heisann! Så godt at alt er bra med dere =0)

Gratulerer som mamma forresten!

Å, det lille tettstedet ja. Husker ikke så mye derfra nei, bare de jeg gikk i klasse med. Kan jo være jeg husker deg om jeg hadde sett bilde av deg fra den tida da.

Ha et fint opphold på sykehuset....du blir vel der lenge kan jeg tenke meg?

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...