Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 HEI, JEG HAR LEST AT MANGE AV DERE ER HOS UL SÅ TIDLIG SOM RUNDT UKE 6 TIL 8, hvorfor? jeg skal ikke før uke 17.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie 75 Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvis man har hatt en eller flere ufrivillige aborter kan man be om tidlig ultralyd for å sjekke om alt er ok denne gangen. Hvis ikke må man evt dra til en privat klinikk og betale for å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde en del smerter i oppstarten, og slet med veldig mye kvalme og oppkast. Etter dette valgte sykehuset og legen å følge meg tett opp. Hvis du ikke har noe problemer eller noe, så er det ikke som tilsier at du må ha tidlig UL. Selv om det er spennende da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 da forstår jeg, ja jeg også får veldig lyst:-) takk og lykke til:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 jeg tok ul på en privat klinikk i stavanger, mama stork.. fordi jeg ville vite hvor langt jeg var på vei ) jeg har termin 10 februar.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå