Cecilie 75 Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Håper den ikke er her for å bli!!! Den kom snikende igår, og idag kom oppkast-premieren Husket ikke at det var så kjipt... Men, men, da er det ihvertfall et embryo inni der som koser seg Jeg er 5+2, og gleder meg til UL om en uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Hei, jeg er omtrent like kort på vei som deg :-). Hva er det de kan se på UL så tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cecilie 75 Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Her er en link hvor du kan se et bilde av en liten "bebis" 6+4: http://www.advancedfertility.com/ultraso3.htm En UL kan bekrefte at graviditeten sitter på riktig plass, og har utviklet seg riktig. (jeg hadde en exu i januar) Og på denne tiden har hjertet begynt å slå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Ta akupunktur mot kvalmen!!! Hjelper!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia79 Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 Den har kommet hit også.... Håper jeg klarer å holde meg på jobben... Jeg er 6+1 idag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Del Skrevet 20. juni 2006 Sier bare akupunktur, akupunktur, akupunktur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå