Gå til innhold

Desember: for lite hode

Anbefalte innlegg

de sa at hode til jenta mi har vokst for dårlig....:/ må tilbake om 3uker.....

liker ikke helt dette.....

fikk sjokk av en gutt på kontroll i dag..født samme dag som jenta mi...2.12.05

Han klarer å dra seg opp etter en stol å stå der....helt uten hjelp....han aker seg fremover i super fart....hehe...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414079-desember-for-lite-hode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, blir alltid bekymra når det er noe "ekstra" med disse små. Men husk, som regel er det ingen ting å bekymre seg for. Godt at de sjekker for sikkerhets skyld. Går helt sikkert fint om 3 uker, skal du se.

Ja, snakk om utvikling på de. Men å dra seg opp og stå var nå veldig tidlig da??? Er glad jeg, så lenge han holder seg noenlunde i ro :-) Husker storejenta vår, hun rulla i full fart. Og plukka på ALT. Hehe, skjønn da.

Håper det går fint om tre uker, krysser fingre og tær

Går sikkert bra. De sjekker gjerne en gang for mye på disse små.

Hihi..tidlig ute han gutten, ja! Skikkelig utålmodig kar! Jeg trodde lillegutten min var "tidlig ute", jeg, aker seg fremover ganske raskt, men han er jo ikke i nærheten av å stå og holde balansen selv!!!

Lykke til om tre uker, da!

Du må ha masse lykke til fra meg og gullet. Jeg vet VELDIG godt hvordan det er å bekymre seg. Heldigvis er det ofte unødvendig.... Og som en sa her: man sjekker de små en gang for mye enn for lite og de vokser i rykk og napp. Det går så bra så!

og.... er det bare meg eller er det flere på nett som har barn som er tidlig ute enn antallet barn man treffer ellers????

Annonse

De var bekymret for hudet hennes for noen mnd siden og...men plutselig nå igjen henger de seg opp i det med disse kurvene...hun ligger på 2linjer under på kurven i forhold til der hun skulle vært...

de sier jo ingen ting om hva det betyr...har ikke peiling jeg...synes de kunne sagt hva det vil si at hode vokser for sakte...

hode henner måler 43,2 nå..var vell 36 da hun ble født...synes det er mye på 6mnd jeg...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...