Gå til innhold

hm, hva sier legen til dette mon tro??

Anbefalte innlegg

jeg er 22 uker, og har i løpet av knappe 4 uker lagt på meg fra 93 til over 97 kilo. har ikke lagt på meg tidligere i svangerskapet, men er jo ikke akkurat underærnært fra før av da så legen sa det gjorde ikke noe om jeg ikke la på meg enda. men huffda, var ikke dette en ltt rask vektoppgang? håper ikke det skal fortsette sånn:S

tror dere han reagerer på dtete, er livredd for han skal si noe stygt

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5414056-hm-hva-sier-legen-til-dette-mon-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

En annen ting er jo at det i det siste har vært sommer. Vann veier litt det også, så det kan godt være en del av kiloene...

Syns det er mange her inne som vegrer seg for kjeft fra legen/jordmor... Ikke gå inn der med et skamfullt blikk og be om unnskyldning for at dere har for høy BMI eller veier noen kilo for mye... En ting er når legen snakker vanlig om vektproblemer eller gir råd/veiledning om hvordan unngå vektøkning på 40 kg på 9 mnd... Men dømmende leger eller jordmødre som fnyser av din forklaring på hvor de kiloene kommer fra, kan ryke og reise for min del... Der er alltid besserwissere rundt omkring,men la dem få passet sitt påskrevet om de ordlegger seg frekt eller nedlatende,det har de ingen rett til. De skal ikke kjefte,de skal støtte.

Nei,skal slutte å mase her inne hvor du har stilt spørsmålet ditt,anonym... Jeg synser ikke 4 kg på 4 uker er noe gale i det hele tatt. Det går i rykk og napp. Snart står du stille en stund til, så litt ned,så litt opp. Lykke til videre på reisen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...