Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Men lille venn var så urolig at vi klarte ikke å se hva det var, reine kick bokseren detta... ) Så da gleder jeg meg til neste ul den 24 juli... ) Alt sto bare bra til med den lille å bilde kommer under mitt nick etter hvert... ) Ha en kjempe fin kveld... ) Klem fra
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 SUPERT! hehe, kickbokser? Bare tenkte å spør deg om hvorfor du får UL så snart igjen??? ;-) Gla klem fra
Tjatjo Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Så gøy! Blir bare mer nysjerrig nå du da ettersom du ikke fikk vite kjønnet? Spørs om jeg klarer vente en hel mnd til på å få vite det om mine to skulle gjemme seg. Godt var det i allefall at det stod bra til med den lille =0)
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Så bra at alt stod bra til:-) Ser ut til at din var av samme slaget som min likevel! Klin umulig allerede før de kommer ut! Ha en fin kveld du også!
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2006 Hei Novemberbaby *cath* Ja den så ut som en travel Kickbokser... ) Jeg får ekstra oppfølging pga 9 spontanaborter og 1 exu. Pluss at det er prøverør... Da vil de følge med godt.... ) Heldigvis for meg... ))
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2006 Hei Whipps Ja kommer til å være mega spendt til neste ul da ja... ) Vil du også vite hvilket kjønn det er på dine to små?? Er kjempe spennende ja... )
Tjatjo Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Jeg vil vite kjønnet ja....altfor nysjerrig til å kunne la være. Dessuten tenkte jeg at jeg skulle feire med å kjøpe et klesplagg i den "rette" fargen etterpå. Vet jo at de kan ta feil, så de andre kjøpene blir vel mer nøytrale uansett hva jeg får vite nå =0)
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2006 Ja er nok lurt å kjøpe nøytrale farger ja... ) Blir artig litt utpå høsten for da ska jeg handle litt... ) Tør ikke begynne for tidlig da...
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Å herligheten!!! 9 spontanaborter??? Må si jeg forstår nå hvorfor ja... Må bare rose deg og gratulere masse med den nye spiren, som sitter godt fast inni der denne gangen :-) Ønsker deg masse lykke til videre! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå