Gå til innhold

Redd.. ang. livmortappen


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 4+0 idag og jeg har vært en ivrig "tappe-tafser" under prøvetiden. Mellom el og ikm viste ikke tappen min noen spesielle graviditetstegn. Den var som regel lav, myk og ikke spesielt lukket. Jeg testet negativt for 3 dager siden men idag var testen positiv :) Men tappen min er fortsatt lav, ganske myk og litt åpen? Jeg har ikke noe spesielt mer utflod en til vanlig heller.. Har lest om andres graviditetstegn og da er det som regel høy, hard, lukket tapp og mengder av utflod. Jeg har skikkelig "mensverk" i tillegg men det har jeg skjønt er normalt.

 

Noen som har det som meg eller er jeg helt "unormal"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri vært inne å kjent på livsmortappen.

Trodde ikke man skulle gjøre det for bakterier og slik. Men om du testet positivt, trenger du vel ikke gå inn å kjenne innvendig? Det er jo slik legene skal ta seg av? ;-)

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo jeg vet at det er litt teit men jeg er så vant til å kjenne "oppi der" etter utallige pp uten resultat.. Jeg passer selvfølgelig på at jeg er ren på hendene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg gjorde samme bommert som deg...er i dag 9+6 og tappen min er også åpen..har fått høre at det ikke finnes et fasitsvar på tappen og at den er forskjellig fra person til person. Så lenge du ikke blør eller har vondt synes jeg ikke du skal bekymre deg...

 

At tappen ikkke er lukket er ikke det viktigste...er lukkemekanismen litt lengre opp som er viktig..

 

Håper dette hjalp deg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...