Gå til innhold

Synker magen alltid??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det sånn at magen alltid synker før en er fødeklar, eller at det alltid er synlig for alle andre??

Har også hørt at det går maks 6 uker etter at hodet har festet seg til ungen kommer.

Er nå 3 dager over termin, og er ganske klar. Så gode råd og tips tas imot med takk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

magen trenger ikke å synke nei.

forrige gang så sank aldri magen min, og hodet festa seg heller ikke. Jeg fødte en dag over termin og hadde ingen forvarsel på at det kom til å skje..... ingen kynnere, ingen rier, ingen slimpropp, ingen blødning, og jeg fikk beskjed fra jordmor om å forberede meg på to uker overtid.....

Skrevet

Hei!

Nei, forrige gang merket jeg aldri noe til noe synkende mage. Hodet festet seg heller ikke før fødsel, men slimproppen gikk fem dager før. Fødte en dag over termin. Denne gangen sank magen min for fem uker siden, og dette merket jeg godt. Til og med mannen min kommenterte det morningen etter! Men hodet er enda ikke festa. Har 6 dager igjen til termin.......

Skrevet

er det noen førstegangs fødene som opplever at hodet aldri fester seg?? *lurer* og hvorfor??

Skrevet

I følge min jm, så er det mer sjelden at magen synker før fødselen enn at den "skal" gjøre det.

Av de hun hadde på kontroll, syntes hun at det var flertallet av kvinnene som ikke magen sank på.

Hodet til babyen min har vært festet i tre uker, men magen synker ikke. Nå er det to uker til termin.

Skrevet

Takk for svar...

Men er det noen flere som har hørt at det er et maks antall uker hodet er festet før ungen blir født??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...