Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Hva reagerte babyn deres på at dere spiste? Og når er de sterke nok til å tåle det meste av hva vi spiser?
mammatilelias Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Gutten min reagerte vist jeg drakk for mye brus.men det var bare de 3-4 første mnd.Nå spiser jeg alt,bortsett fra rå løk for det tør jeg ikke prøve.
Livmor Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Min gutt reagerte på alt (virka det som:)). ihvertfall løk (i alle varianter), krydder, druerog sitrusfrukter. Selv minimale mengder av dette gjorde at han fikk vondt i magen. Holdt meg unna de typiske tingene som brus, kaffe, kål, erter osv.
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg holder meg også unna alt mulig, kanskje mer enn nødvendig Lurer på når det er trygt å prøve litt ut. Er det når de er tre-fire mnd de begynner å bli litt tøffere i tarmen?
-Bobsi Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har spist ALT, masse rå løk, men helst rødløk. Alt har gått fint bortsett fra MYE kaffe (et par kopper ila en dag var ok) og risengrynsgrøt (sikkert for mye melk) Det er de eneste tingene hun har reagert på. Prøv deg fram, spis ting tidlig på dagen for å finne ut om det er noen reaksjon.
krish Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Min bebis reagerte på melkeprodukter og brus/kullsyre. Var veldig forsiktig/spiste ikke løk, kål, brokkoli og druer. Fra 3 mnd tålte han melkeprod. og fra 4 mnd det meste ellers. Men jeg er fortsatt forsiktig med rå løk og kål.
druett-gutten kom 030106:) Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Eneste han her ikke tåler er for sterk Curry. Alt annet går helt fint. Har ikke passet meg for noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå