Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 synes ikke dere det er dyrt å bruke 100kr i mndpå slik dispenser? har bynt å bare ha vanlig pose nedi bøtta vi...blir jo full før det begynner å lukte læll...synes hele bleiebøtta er noe tull....
♥Emma*21febr06♥ Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 100 kroner er mindre enn jeg bruker på tull & tøys i løpet av en dag, så jeg synes ikke det er noe dyrt. Men det spørs jo hvordan man ser på det. Er fornøyd med den foreløbig i alle fall. Jenta er 4 mnd nå. Fumker det like bra med vanlige poser i da???
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 ja synes virkelig det er verdt det,,,,,var to dager uten...og det stinket virkelig....æsj
Blomman Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 er storfornøyd med bøtta jeg. kjøpte det i vinter før nr tre kom - er møkklei bæsjebleie - lukt .- har en fireåring som bruker bleie enda- og de stinker- men ikke i sangenic bøtta
WP-TLogPeanut Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Nei,synes ikke det er dyrt... Er verdt det Er kjempefornøyd med bleiebøtta vi.
Twig Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bruker jaggu mer enn gjerne bleiebøtta altså.. det er luktfritt og mest hygienisk synes jeg =)
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har en vanlig pedalbøtte med tett lokk, og det stinker ikke i hele tatt. Synes bleiebøtta er stygg, hvis ikke skulle jeg kjøpt en.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Luktfri er den hvertfall ikke! Jeg klarer snart ikke den lukten av de parfymerte posene. Jeg bruker ofte brødposer/fryseposer istedenfor å bruke bleiebøtta.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Vi brukte den i 2 uker og så droppa vi det. Syns også posene er dyre og stinker nesten værre enn bleiene selv. Har pedalbøtte med lokk og tømmer søpla hver dag. Funker fint det!
Twig Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 min er luktfri.. har ikke sangenic, har den andre.. husker ikke navnet på den.. pedalbøtte funker ikke her, hun bæsjer opptil 2 ganger daglig, så nei..
SOMMER :) Skrevet 20. juni 2006 #12 Skrevet 20. juni 2006 vi bruker vanlige poser i bleiebøtta. syns det fungerer like bra som refillen, hvis man passer på å lukke lokket ordenlig igjen...
snuppelure 74 Skrevet 20. juni 2006 #13 Skrevet 20. juni 2006 En sånn dispenser holder da mye lenger enn 1 mnd, første gang jeg bytta var vel snuppa 3 1/2 mnd nå er hun 4 1/2 mnd har ikke bytta mer enn den ene gangen =)
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #14 Skrevet 20. juni 2006 Koster halvparten i Danmark ... så kjøper heller refillene der jeg. Skal dit igjen på ferie i sommer og da skal jeg hamstre. Tømmer bøtta 1 gang i uken og syns den er helt ideel ...lukter ikke i det hele tatt
lykkelii Skrevet 20. juni 2006 #15 Skrevet 20. juni 2006 putter bleiene i vanlige brødposer i søppelbøtta vi!! funker bra!
MintCondition Skrevet 20. juni 2006 #16 Skrevet 20. juni 2006 Samme som sjiraffenlaffen, genialt spør du meg Koster "itjnå" for en rull brødposer, og har en søppelbøtte på badet. Lukter ingenting, og mye billigere...
Timothy`s moster med 2 prinser Skrevet 20. juni 2006 #17 Skrevet 20. juni 2006 brukte den i 6 mnd. Da fant jeg ut at det i grunn var noe tull. Tissebleier lukter ikke spes mye og bæsjebleier kan putters i plastposer. Billig og lettvint. Dessuten går vi ut med søpla hver dag, kanskje annenhver dag, så da rekker det aldri å lukte neo særlig. Syntes det stinka værre de gangene jeg skulle tømme sangenic dispensern. I begynnelsen var det kjekt med bleiebøtte, når babyen er så liten at du ikke bare kan legge den rett ned på baderomsgulvet for å gå å kaste bleia. Men det går jo altså nå.
Gjest SuperGunda Skrevet 20. juni 2006 #18 Skrevet 20. juni 2006 Har bleiebøtten stående, men bruker den ikke. Tissbleier går i vanlig dunk med lokk, mer illeluktende ting bæres rakt ut - bleiedunken lukter så vanvittig vondt når det har ligget bleier i den mer enn 1 døgn, blanding av bæsj og parfymert plast. *fysj* c",)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 20. juni 2006 #19 Skrevet 20. juni 2006 Elsker den bleiebøtta;) Synes ikke vi kjøper poser sååå ofte, så synes det er verdt det!!!
übermamma *5 pp* Skrevet 20. juni 2006 #20 Skrevet 20. juni 2006 Nei, den bøtta er virkelig verdt hver eneste krone!!!
*ulvemor* Skrevet 20. juni 2006 #21 Skrevet 20. juni 2006 jeg har den med de posene som stinker. ÆSJ. putter bleiene i hundeposer, og tømmer søpla hver dag. myye billigere, og mer luktfritt
Luca Skrevet 20. juni 2006 #22 Skrevet 20. juni 2006 Vi kjøpte en Sargenic da snuppa kom i sept-04. Var kjempefornøyd med den, syns nesten det var vårt lureste kjøp:-) Så da lillesnupp kom kjøpte vi en ny i Jan-06 siden det da var kommet den nye typen, og vi syns det var greit å bytte den ut med en ny etter litt over et år. Den var på kampanje til 299, så greit liksom. Og den har vi bare vært SÅ misfornøyd med. Den stinker rett og slett, og jeg får ikke åpnet den med en hånd nesten(andre hånden på babyen) Dessuten forsvant en plastdings med føste bleielevering. Ringte importør, og fikk nytt lokk tilsendt hvor denne dingsen var limt ekstra godt(de hadde en del klager på det) Den forsvant igjen, så nå gidder vi ikke bruke bøtta. Det stinker virkelig hver gang vi åpner den. Så hiver den nok snart. Angrer på at vi kastet den første vi hadde, den var jo super, men vi tenkte kjekt med en ny:-) Så nå går det i små plastposer i søpla....
tvilling73, 05/07 Skrevet 20. juni 2006 #23 Skrevet 20. juni 2006 Har tissebleiene i en plastpose og bæsjebleiene i bøtta, helt genialt. Lukter ikke. Har du husket å skifte til 4mnd + siden det lukter?
nicknavn Skrevet 20. juni 2006 #24 Skrevet 20. juni 2006 Jeg bruker pedalbøtte og billige brødposer. Hundre i rullen og koster en tier. Vips så har jeg luktfrie søppelposer.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. juni 2006 #25 Skrevet 20. juni 2006 Elsker den bøtta, jeg ;o) hehe... Men ja, 100 kr er dyrt for dispenserne. Betaler 89,- SEK i Sverige. Dyrt nok det også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå