@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg har en lillebror som blir 5 år i august og som nå skal bli onkel i februar Han hadde hjulpet til å rydde rommet sitt og da hadde han funnet noen leker som mamma måtte legge i en pose å passe på for " de skal babyen inni magen til systa ha" Han er så nydelig:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ღLitjpia24 is hurtingღ Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Så koselig sagt da! De har sine gullkorn disse små ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Da jeg skulle ha min første hadde jeg også en bror på 5 men han var fryktelig sjalu-jeg hadde jo alltid vert "dadda" en hans. så han sa klart i fra om at hvis babyen skulle sove hos de fikk han sove i sacosekken i stua- å en gang babyen sparket inni magen slo han tilbage (ikke vondt eller hard) og sa-INGEN SPARKER DADDA !!! Hehe...nå er han 7 år å verdens mest stolt onkel å gleder seg til å bli onkel igjen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå