Gå til innhold

Rar partner ja...........


AngelBM *6.juli*

Anbefalte innlegg

Dette svangerskapet har vært utrolig slitsomt pga bekkenløsning, men har heldigvis en mann som stiller opp og ikke forventer seg at jeg klarer så mye. Han rydder og vasker og lager mat og ordner med de 2 barna vi allerede har + trøster og støtter meg.....

Og stakkaren er helt utslitt han nå!!!!

Desverre har han fått snusen i noen kjerringråd for å sette igang fødselen......Nå som det er 2 uker igjen til termin serverer han kona si Thaimat, indiskmat, malaysiskmat og potetball fordi han har hørt at slik mat kan sette fart i tingene!!!!! + at han inviterer til andre ting på soverommet for å si det slik. Det skal han også ha hørt hjelper!!!

Så nå håper jeg babyen kommer snart slik at mannen får hvilt seg litt og jeg slipper denne maten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samboeren min er på akkurat samme måte... men jeg har ikke termin før om en mnd da... han er ganske sliten.. han klarer nesten ikke vente på at den lille skal komme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så utrolige partnere dere har. Anse dere som heldige :) Min er jo og snill da. Mye å gjøre i ett hus, men jeg tar meg av det meste inne av mat og baking og vask mens han river og bygger ting i hagen :) Men kjenner at det er mer slitsomt å stå lenge stille nå enn før og bøye seg gjør vondt :/ Synd nå som jeg har masse energi og hadde jeg klart skulle jeg løpt opp på en fjelltopp ;) 22 dager igjen tjohoo :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...