Gå til innhold

Vibrator...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste følgende på "fra uke til uke"

Det eneste man skal være forsiktig med er sexleketøy som føres opp i skjeden, for det kan virke stimulerende på mormunnen og sette igang fødselen før tiden. Av samme grunn skal man heller ikke bruke vibrator med vibreringen på langt inne i skjeden. Å stimulere klitoris er imidlertid helt ok.

Noen som har prøvd dette for å få litt fart på ting mot slutten..............?? Høres jo ut som et genialt triks spør du meg.... hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du sier noe! Kanskje mannen skal få fri likevel, hehe=)

Det er vel kanskje verdt forsøket, da!

Skrevet

Hehe... Jeg har enda 6 uker igjen så har ikke begynt å mase på sambo enda, selv om han HELT sikkert bare hadde vært glad til. Men det høres ut som en god plan! Skal garantert prøve det om 3-4 uker.

Skrevet

dette må nesten prøves....:P tehe..

Skrevet

Utrolig hva man får vite på disse sidene altså.... :op

I alle fall bedre enn lakserolje, gå i trapper, vaske osv....

Skrevet

Vibrator "innvendig" er visst ikke så lurt.. mener å ha lest et sted at grunnen til at man ikke skal bruke det under svangerskapet er at det er usikkerhet angående om dette påvirker hjerterytmen til barnet eller ikke.

Da går jeg heller mine 14 dager over jeg altså...

Skrevet

Den kan da umulig vibrere sååå kraaftig?

Skrevet

Hihi, ser det fro meg liksom, på en eller annen bisarr måte. Mor ligger og hopper i senga, haha!

Menne.. tilbake til saken så hadde vi vel blitt fortalt av lege/jm om det var farlig? har aldri hørt et ord om det jeg!

Skrevet

Hei.

Er det farlig å bruke vibrator? Har ikke hørt noe om det jeg. Er i uke 36 å har brukt den en del. Men er det farlig så blir jeg redd nå:(

Håper på svar!!!!

Skrevet

Har aldri hørt at det kan være farlig for hjerterytmen til babyen!!!!!

Skrevet

Jeg tror du kan ta det helt med ro..... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...