Gå til innhold

Ang. insemminering. Kan noen svare på noen spørsmål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå fått time til forsamtale på rikshospitalet for inseminering. Hvordan fungerer dette? Har jo lest noe om det men, må man begynne på medisiner fra dag 1 i syklus? Jeg er nemlig sannsynligvis på dag 2-4 når jeg skal dit. Må jeg da kanskje vente til måneden etter? Hva slags erfaringer har dere med dette?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vi hadde insemineringsforsøk begynte jeg på Pergo på dag 3.

Lykke til!

Skrevet

hei !!

Er ikke helt sikker på hvor langt du er i denne prosessen. Men jeg kan fortelle om min erfaring med Riksen.

Jeg mottokk ett brev med time til forsamtale, 7. 4. På denne forsamtalen fikkk vi vite når vi skulle begynne å ringe inn mens (august) og selve IVF i oktober. Men i samtale med lege fikk vi tilbud om inseminsasjon da det ikke var noe i veien hos noen av oss.. Dette sa vi ja til og har nå vært igjennom en runde. Da de ikke kan stimulere meg mer enn en syklus av gangen så må jeg nå vente til etter sommerferien.

Håper dette ga deg noe mer å henge dette på. Tror ikke det skjer noe nå så fort.

Lykke til!!

Skrevet

Det er ikke sikkert at du trenger medisiner i det hele tatt.

Men hvis du trenger, er det normalt å begynne på dag 3 (ca) i syklusen.

Selv begynte jeg på dag 11 med sprøyter for å være sikker på å få EL (har ikke naturlig EL)

Men jeg var i Østerrike til behandling da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...