Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg var hos legen idag på grunn av lite liv i magen dær fant han ut at jeg hadde lite fostervann,hva vill det si er det falig eller??har to uker igjen av svangerskape.er ungen på tur eller??håper på svart fra noen e litt urolig
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 kanskje du har lekt litt fostervann. di setter deg i gang hvis di mener det er mest forsvarlig. ikke farlig å ha lite fostervann en stund,men over lengre tid tror jeg ikke det er bra...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 På den første graviditeten min fikk jeg også beskjed om det .Ser du skriver at du var te legen ,men mener du fastlege eller jordmor ?? Dt er vanlig at dt er mindre fostervann einn ellers .....men hvis dt hadde vært fare for babyen hadde de sendt deg inn . Men dra imårrå å spør lege eller jordmor på nytt igjen om hva det innebærer ,det trenger ikke være det samme som det var te meg. Venninna mi hadde også lite fostervann ,så da den ble født ble babyen smørt ganske mye md fuktighetskrem for den var litt tørr . Men for din egen fred så anbefaler jeg deg å spørre ,vi som går gravide må slippe å være urolige .Blir litt irritert når legene ikke kan si hva de mener ,de kan jo ikke tro at vi vet alt .de må lære seg å forklare godt.
♥Tiny Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Trodde man fikk henvisning til ul for mer måling når man hadde lite fostervann jeg... Hadde nok bedt om en tur til føden eller ringt dit selv ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå