Gå til innhold

hvor mye har dere gått opp??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

gikk ned 3 kg først, og har gått opp 3 kg igjen, så nå er jeg der jeg var før graviditeten. er 16+5 i dag.

det er visstnok ganske så normalt å gå litt ned de 3 første mnd, så dette tar jeg helt med ro!

da jeg fikk sønnen min, gikk jeg opp 21 kg!! (men trengte det! var 42 kg da jeg ble gravid)

blir nok ikke like mye nå denne gangen... tror jeg

Annonse

Heisan. Er 16+5 og har gått opp 200 gram (teller ikke) MEN jeg føler meg 10 kg tyngre... Og alle sier at jeg har fått så mye større mage?!?

Hvor kommer det fra? Flytter fettet på seg, eller? Noen som har det sånn? For, helt seriøst; buksene er for trange!

Det lurer jeg også på... Som jeg har skrevet så har jeg gått opp 1 kg på snart 15 uker men føler meg såååå mye tjukkere enn før. Har fått masse fett rundt magen og brystene har blitt mye større så jeg lurer på hvor det kommer fra? Sitter på jobb å føler meg så fæl i dag...

jeg er 19+1 og har ikke gått opp noe.... Hadde gått ned ett kilo på andre kontroll som var et par uker siden. På hjemme vekta står jeg på stedet hvil. Men i beg var jeg nok noen kilo lenger ned for jeg gikk ned litt pga matlyst/kvalme m m, men når det ble normalt kom jeg vel tilbake på "normalen". Men ingen vektøkning så langt.. men pupper og mage har d blitt =)

Håper d ikke blir så mange kilo. Gikk opp 14 sist og det var innmari vanskelig å bli kvitt dem......!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...