Gå til innhold

Utredning - et skritt videre....:-)

Anbefalte innlegg

Heisan!

Nå har jeg vært igjennom gyn.undersøkelse av lege og innvendig UL på Kvinneklinikkee for å se etter endometriose. Og ikke noe mer, etter snart 4 års prøving på nr. 3. Min fastlege tror visst at alt er i orden og at jeg er fruktbar som bare det fordi jeg har fått barn før. Såvidt jeg vet, har han ikke gjort en eneste test for å sjekke hvorfor jeg ikke blir gravid. Det går kun på om man er syk eller ikke. Ikke misforstå, jeg har en kjempeflink lege, men bare ikke på dette området...

Men nå har jeg ventet lenge nok! I dag ringte jeg Gynekologklinikken for å høre hva de kunne hjelpe meg med (etter gode råd og innlegg herfra). Og de kunne både teste meg og gi meg hormonkurer etc. Men ingen grundigere utredning. Men det holder for meg.

Så jeg ringte legekontoret og ba om en rekvisisjon straks.

Og jeg gir meg ikke før jeg har den i hånden og kan bestille time på Gynekologklinikken - helst med en gang. :-)

Kanskje det er håp for meg også...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5413252-utredning-et-skritt-videre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tatt det skrittet i dag!! Altså ringt til gynekolog og bestilt time.

Det var egentlig ett stort steg for meg, for jeg har tenkt at om jeg ikke greier dette uten noe hjelp, skal jeg bare legge det på hylla.

Men har nok funnet ut at dette er for viktig for meg.. ;)

Kommer ikke til før 21. juli, men det er ok siden mannen min skal opereres og ikke kan bidra så mye denne pp likevel.

Håper det er dette som skal til for oss nå da Shade =)

Det skal i alle fall bli godt å få vite om alt er i orden, og få litt gode råd.

Ja, det er akkurat det - å vite om alt er i orden. En kjempelettelse bare det. Og er det noe som ikke er helt OK, så er det jo stor mulighet for å få hjelp. Jeg vil nok ikke gå så langt som til prøverør, siden vi har to fra før og det er en lang prosess har jeg hørt, men en hormonkur ville kanskje hjelpe bare det. Og få sjekket om EL er OK og sånn.

Vi får krysse fingrene for hverandre ia69! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...