Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har fått høre av mine venninner at de har en teori på at man KAN bestemme kjønn selv om man er litt heldig også da. Har to venninner som først fikk gutt, så begge ville ha jente andre gangen. De hadde da sex hver dag i en uke frem til EL, sånn at de var fyllt opp, og så hadde de ikke mer sex etter det. De mente da jentesædcelene levde lenger og befruktet egget, mens gutta døde. OG det stemte på begge to. Er det sant tror dere? Har dere "prøvd" på noe og det har stemt? Jeg har alltid fått høre av min mor at har man mye sex rundt EL så blir det en gutt, mens har man sjelden sex blir det en jente? Morsomt med litt statistikk fra dere her..
Mille-k Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har egentlig ikke peilling. Tror vel mest det er tilfeldig. Og noen ganger stemmer det jo, er jo 50% sjanse for det ene eller andre. Jeg fikk gutt sist og da tror jeg vi hadde sex rundt EL. Hva det blir denne gangen får tiden vise.
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Det har jeg også hørt, og tror nok virkelig at det er noe i det. Hadde sex minst en gang om dagen i perioden før og etter EL, og vi får en gutt (kjempeartig det). Vi visste ikke om dette da, og har altså ikke prøvde å lage det ene eller det andre, men har fått vite det i etterkant. Så for vår del så stemte det da : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå