Gå til innhold

skal, skal ikke?


tresse

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst å spørre legen min om sykmeld, skal dit i neste uke på 1kontroll. Er da 8 uker. Jeg er og veldig sliten som mange av dere sier, orker ikke være ute m ungene, kailln må gjøre alt. Jeg er også litt kvalm, brekker meg av den minste lukt, og også litt svimmel. Har tvillingerpå 4år, og de er jo krevende men samtidlig selvstendig i en vis grad.

Men problemet mitt er at jeg har vært deltidssykmeldt siden januar pga at jeg nettopp har vært sliten og har gått til psykolog. Dette harjo arbgiver ikke likt og det har de selfølgelig vist til meg... Så nå gruer jeg meg til evt åkomme med en annen sykmeld...Men de var positiv til meg da jeg fortalte om graviditeten da!

Jeg jobber som baker og det er jo veldig tungt, så brukeropp de små kreftene jeg har på jobben....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville sykemeldt meg. Du blir sikkert ikke så populær hos arbeidsgiveren, men det er jo helt pyton å holde på med full jobb når man føler seg så dårlig. Jeg tok det skrittet og sykemeldte meg 50%, og syntes det var et "nederlag" da jeg aldri har vært sykemeldt før, men har innsett at det var det beste. Nå er dagen min mer fleksibel, og jeg har ikke dårlig samvittighet lenger hvis jeg ikke klarer å dukke opp før litt utpå dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...