Gå til innhold

Hvor langt er/var dere ved første svangerskapskontroll?


Lillegutt skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Og hvor lang tid tok det fra dere ringte og bestilte time, til timen for kontrollen er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk en uke for min del. Men legen min skulle ha ferie, og de ville ha meg inn før det. Og jeg er under litt tettere oppfølging. Men var 7+3 da jeg var der første gang. Skal på UL nå på torsdag og så er ikke neste time før i slutten av juli pga både legen min på gyn og fastlegen er i ferie. :-) Men om alt er okei nå trengte jeg ikke komme i sommer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig da at man kommer på første kontroll før uke ti???

Jeg ringte med en gang jeg fikk positiv test i forrige uke, og fikk time 18. juli... Og hvis jeg regner fra første dag av siste mens (selv om jeg ikke tror jeg er så langt på vei, men jeg vet jo ikke...) så vil jeg jo være 15+2 ved første kontroll.....

Synes det er fryktelig lenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er forskjellig. Men du kan jo bare ringe dem å si det, om du syns det er sent, så får du sikkert en time tidligere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, da tror jeg jeg skal ringe og klage! ;) Vil jo gjerne få det bekrefta hos legen også, også vil jeg jo vite at alt er ok! :)

 

Håper alt er bra på ultralyden din da! Blir morsomt å se hjertet banke vil jeg tro! Det kan jeg tenke meg er en herlig bekreftelse !! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var en befrielse da vi så det for et par uker siden. Nå bare håper jeg alt er ok på torsdag, og da skal jeg senke skuldrene litt. Inn i uke 10, og er alt flott da, er det vel gode odds for videre :-)

 

Lykke til du og.. ring og push du ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...