Gå til innhold

Nytt BIM treff til uken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det stemning for et nytt BIM treff før fellesferien begynner?

F.eks til mandag eller tirsdag?

*mamma_i_november*

Skrevet

Hvis vi skal sitte inne et sted, så foreslår jeg peppes. Ikke så kreativt kanskje, men veldig greit sted å ha med småtasser på.

Er 14 for sent?

Mvh *mamma_i_november*

Skrevet

Du leste tankene mine :-) Logget meg akkurat på for å foresl.å et treff til uka.

Kl. 14 er ikke for seint for meg i hvertfall. Begge dagene passer for meg.

Håper mange kan komme!

Skrevet

tirsdag passer best for meg, og klokkeslettet er perfekt! Da kan vi gjøre unna litt soving på vei til byen:-) Peppes er en veldig grei plass for oss også, siden der er en lekekrok. Må nok ha med meg Magnus da...

Håper det kommer mange nye!

Skrevet

Tirsdag skal jeg være fadder for nye studenter på HiA (det finnes jo tullinger som går på skolen om sommeren også...) så da kan jeg ikke.

Skrevet

Natt til tirsdag kommer mannen min hjem etter tre uker i nordsjøen. Så j må nok holde meg hjemme da.

Skrevet

Jeg kommer :) Bare sett opp treffet så jeg ser hva dere blir enig om, passer når som helst for meg

Skrevet

Jeg skal ikke være vrang når det er flere som ikke kan på tirsdag, jeg kan godt prøve på mandag. Det bør gå det også siden det ikke er før to...

Skrevet

jeg kan begge dager, tror jeg da!

Elias blir i hvertfall med! vet ikke med Even enda...

Skrevet

Det passer best torsdag for meg, må til Arendal da uansett...

Skrevet

Øhh... mente TIRSDAG!!

Skrevet

vet ikke helt hva som passer her helt enda,føler det er noe jeg skal,husker bare ikke hva det er:D

men gir beskjed nærmere..

Skrevet

Vil gjerne være med jeg også, om det er i orden:) Flytta tilbake til Arendal for et par uker siden.... Var det mandag eller tirsdag dere ble enige om til slutt?

Skrevet

Etter en liten opptelling ser det ut som flest kan på mandag passer best for flest av oss :-)

Bare å bli med førstebaby03.09! Hyggelig med nye fjes :-D

Jeg setter opp mandag kl 14, så får dere heller protestere hvis det ikke går.

Skrevet

Skal prøve å komme... kan ikke gå glipp av treff :) hehe

Skrevet

hei, er disse treffa bare for dei med barn , eller gravide også?

Skrevet

Hei!

Mandag kan jeg nok komme, og da kjører jeg fra Grimstad. Buss er kjedelig. Om noen vil sitte på går det fint :) Har jo plass til 4 stk.

Skrevet

ser ut som vi blir endel denne gangen!

så gøy!!!

og treffene er for gravide, ikke gravide, og de med barn!

koslig altså

Skrevet

Hei! ping, kan jeg sitte på fra Grimstad? Hadde vært kjempekjekt så slipper jeg å styre med buss :) msn min er: [email protected]

Skrevet

Hei! Jeg kommer ikke i morra, men tar det sterkt igjen neste gang :) Kos dere masse alle sammen!

Klem fra

Skrevet

jeg kan heller ikke i morra,får besøk av 2 av søstrene mine og 3tantebarn...er så lenge siden jeg har sett de at jeg kan ikke si nei til det,

men er jo mulig jeg ser dere hvis vi reiser inn til byen...

Skrevet

Jeg må se an formen litt i dag, allergien er ikke så morsom uten medisiner... men om jeg ikke er supertett så kommer jeg :)

Skrevet

Kjenner godt til det der ping79!

Håper du er i form til å komme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...