Gå til innhold

hva skjer med meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nesten 7mnd siden jeg føda og har ikke gått ned ett gram, ser alle andre rundt meg går ned enten alt eller i det minste noen kilo.

jeg orker ikke dette nå er jeg snart 91kg og jeg som var mellom 55-65 hadde ihvertfall håpet på å komme på noe rundt 70tallet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket stoffskiftet ditt? Mulig det har forandret seg og gjør at du ikke går ned i vekt. Tror det er for lavt stoffskifte da..

Datteren min er 7mnd og jeg har gått ned alt jeg gikk opp + litt til. Jeg fullammet til hun var 6mnd - ammer fortsatt mye....

Jeg har trillet tur så og si hver dag (når det ikke har vært noe annet i veien)..

Den siste måneden nå har jeg begynt å trene.

Vi slet også med kolikk og det viste seg at jenta mi ikke tålte melkeprodukter.. jeg måtte kutte ut alt - også sjokolade til min store fortvilelse.. Søthungeren er jo enda større da man ammer. Nå kan jeg spise alt og vekta har stagnert.

Hadde jeg vært deg ville jeg ha oppsøkt lege og fått sjekket stoffskiftet.

Lykke til :)

Skrevet

da får jeg prøve dette,å håper det er noe som kan gjøres.

jeg spiser jo ikke noe spesielt med godteri kanskje en kvikk lunsj i ny og ne eller s spiser jeg vanlig middag og det er vel så å si det jeg rekker inni mellom er det jo også en brødskive også da.

tusen takk for rådet ihvertfall da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...