mittlillegull Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Blir så koselig. vi er vel litt tidlig ute(24uker)men nå har vi litt penger så hvorfor ikke. Det blir så koselig altså. Tenkte å kjøpe på ikea, vet de har andre mål der men om vi kjøper madrass der også så spiller det vel ingen rolle...Moro å handle til babyen...
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Koselig kan aldri være for tidlig ute med det ) Hentet sengen igår vi-den skal males hvit (samboer hadde den som liten) Ferdig med 1 strøket igår og den ser ut som ny Jeg er bare 18 uker hehe
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Kjøpte seng på ikea jeg og.. men madrassen vi kjøpte der var IKKE bra! Men fikk en helt okay en på sparkjøp... Den passet knallbra og...
mittlillegull Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2006 hvilken madrass var det du kjøpte da vinterkyss? jeg er tilbake nå. har såå lyst til å montere sengen, men tror vi skal vente en stund til med det....
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 På Ikea eller på spar-kjøp??
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Hm, da må du vente litt så jeg får sjekket. Den ligger nemlig i vugga som står til pynt inne på mini sitt rom. Han har ikke lagt seg for natta, tar bare en liten "dupp" =)
mittlillegull Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #8 Skrevet 20. juni 2006 den er grei. bare lurer på hvilken av madrassene som er dårlige av de;) greit med erfaringer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå