4.juli Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 I natt når jeg hadde hvert på do en tur startet det. Kvart over fire kom den første. Jeg lå muse stille og ventet til den hadde gitt seg. Så etter en liten stund kom en til. Da begynnte jeg å følge med på klokken. Det begynnte svakt der nede og byggde seg opp og gikk til slutt bak i korsryggen. Ca 8-9 minutter mellom hver gang. Det gikk over igjen ca kl 05.00. Håper det er noe på gang nå. Med første mann begynte det med vannavgang. Bare fosset ut liksom. Bedre det for da viste jeg jo at jeg var igang. Dette her er jo helt forferdelig. Bare lureri på en måte. Er det flere som har hatt noe liknende?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 heisann! hadde noe lignende i uke30,det holdt på i tre timer med 10 min mellomrom...men da ga det seg,heldigvis! spurde jordmor hva det kunne vere men hun kunne ikke svare meg sikkert på det...bare at om det ble slik flere ganger så skulle jeg ringe så jeg fikk komme på sjukehuset å sjekke det skikkelig! men hvor langt er du på vei? er det ikke så lenge igjen så får vi håpe det er babyen som vil hilse på... lykke til videre!
4.juli Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg er i uke 38. har termin 4 juli. Leser videre ned på siden om noen som har hatt det samme. Håper at noe er på gang nå. Er møkka lei denne kroppen. Vil bli meg selv igjen :-) + at jeg er veldig spent på hvem det er som har lånt denne kroppen i ni måneder.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 jeg hadde d likedan i natt!! hadde et lite håp men alt var liksom helt greit igjen når jeg våknet i dagtidlig...var våken nesten i hele natt,fikk ikke sove pga vondter i magen og sånn...
4.juli Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 20. juni 2006 Er det ikke mildt sagt litt jævelig, at kroppen vår lurer oss på denne måten. Må jo smile litt også. Her har vi gått i ca ni måneder og to uker igjen går jo egentlig så fort ellers, men nå i denne situasjonen snegler timene seg av gårde. Merkelig. I kveld skal jeg gå masse i trapper. Kanskje det hjelper litt.
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 ja,d er helt utrolig så seint tia går nå om dagen...huff...menmen..d er jo ikke lenge igjen da:) men jeg savner kroppen min..å ikke minst å være den gamle jenta...nå herjer jo hormoner å gud veit hva.....man blir lei av mindre... gleder meg som en unge til å sove på magen i gjen da!hehe
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 jeg har termin 23juli og har hatt regelmessige kynnere i to døgn nå. gir seg litt utpå dagen et par timer å begynner på igjen. det er ganske slitsomt,men det er vel kroppen som gjør seg klar tenker jeg...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 hei !! Æ hi termin den 24 juni ,og æ hadd dt sånn i natt og forrige natt også.Samboer`n min tok tia .men dt gikk over etter nån tima. Bynne å bli litt lei no ja ,får itj nesten te å gjørrå nokko ...hvertfall itj å bøy sæ...dt nytte itj . Håpe dt e eit tegn på at no skjer dt når som helst . Vil så gjerne vite hvem den lille fremmede imagen,som på mange rare måter har prøvd å kommuniser md mæ på, er .
mamma4? Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Har det sånn de fleste kveldene og så går det over et par timer etter jeg har lagt meg, må nok bare være oppe for å få ut denne babyen, men trenger jo litt søvn også. 4 dager over termin.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå