Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er rart det der med tissing og hva disse små oppfatter...

Da hun var 19 mnd hadde hun et lite uhell da hun sprang nakken rundt om kring i huset (hun gjør det før kveldsbadet). Hun kom bort til meg og skulle vise meg "noe" og det var der hun hadde tisset. Jeg tørket opp og tenkte ikke mer på det. Neste kveld var hun og hentet en vaskeklut og sprang inn på rommet og skulle tørke opp!! Det skjedde flere kvelder på rad. Hun er da søt!

Her om dagen var det så fint være at hun var naken ute på plenen. Hun har et lite lekehus der pluss noen andre leker. Jeg satte ut potten hennes, men gjorde ikke noe nummer ut av det. Plutselig kom hun og skulle vise meg noe igjen. Da hadde hun bært potten inn i lekehuset og tisset i potten!! Men da var jeg stolt! Etterpå hadde vi en høytidelig pottetømmesermoni, he, he.

Regner ikke med at å få henne tørr blir like lett, men jeg kan jo håpe!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412703-en-liten-tissehistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink hun er:-)

For et par uker siden løp lillegutt på 1,5 år naken rundt i huset. Han tisset som vanlig på gulvet, og kom å sa i fra til meg. Jeg sa til han at jeg bare skulle gå å hente en klut for å tørke det opp. Da jeg kom tilbake hadde han gjort jobben selv, hjelpsom som han er, hadde han tørket opp tisset med kosekluten sin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...