Gå til innhold

Til dere som sliter med ekstrem tretthet....


Lillegutt skal bli storebror

Anbefalte innlegg

Hvordan går det jobb? Jeg er foreløpig sykemeldt av andre grunner, men gruer meg til å begynne på jobb igjen hvis jeg fortsetter å være sånn som nå. Er jo så fryktelig trøtt, sover hele tiden. Klarer ikke konsentrere meg midt på dagen og på kvelden, for da er jeg så trøtt at jeg nesten faller om!!!! Hvordan går det med dere på jobben?? Har dere fortalt kollegaer?

Jeg vil jo ikke fortelle noen enda før jeg vet at alt er bra, og før jeg er over risikogrensa, i tilfelle jeg mister igjen, og da vil de jo lure på hvorfor jeg er så trøtt hele tiden...

 

Håper noen vil svare! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :)

 

Kjenner meg veldig igjen i det du skriver!! Jeg er i 9.uke og vært 50% sykmeldt i 2 uker nå, fungerer velig fint! Er butikksjef i en klesbutikk og har fortalt det til heltiden min, hun hadde vel nesten gjettet det også. Men greit å fortelle det til noen da jeg ikke er meg selv i det hele tatt.

 

Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i uke 7, og fryktelig trett.Har alltid vært en morgenfugl, men nå sliter jeg igjen(har to fra før) Jeg jobber alene på kantine jeg da, så jeg treng bare å passe meg selv.Prøv å ta litt b-vitaminer, det hjelper MASSE! Du vil fort merke forskjell! Jeg klarer meg uten, jeg er sta og vet jeg må opp,men klarer du ikke det så prøv mitt råd! Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...