Gå til innhold

April: JIPPI!!!!

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

Jeg fant ut at jeg skulle ringe barnehage kontoret her i byen idag for å høre med dem hva de sier ang. oppsigelsen,og hun kunne garantere meg at de fant plass.

Så nå har jeg fått mail fra barnehage bestyreren som er i den barnehagen,og at det hadde fått beskjed fra barnehage kontoret at det hadde funnet noe til å ta plassen,og vi slipper å betale 3 mnd oppsigelsestid=) Er sååå glad nå=)

Også har jeg endelig fått tak i husverten til dit vi skal flytte,og fått beskjed om at det er greit at vi kommer neste Onsdag,og hun som leide der før oss er gudmoren til Simen og jeg til hennes datter,og hun er min beste vennine,hun har betalt ut denne mnd. så jeg spurte henne om vi skulle betale henne de 3 dagene i denne mnd vi blir boende der,før vi starter på ny mnd. og hun sa at det skulle vi ikke,så da slipper vi det også=)

Nå er det bare å få tak i en lastebil,og noen til å hjelpe oss,han som skulle hjelpe oss kan ikke allikavel pga. jobb.

Så idag har jeg meldt adresseforandring hos folkeregistre over nette,og har bare adresse endringen av posten igjen,men der var servern ned for øyeblikke.

Måtte bare dele dette med dere=)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at alt ordner seg for dere:-) det fortjener dere virkelig, og lykke til med flytting.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å vite at du slipper å betale for den barnehage plassen, det er utrolig mye penger spart der. Kjemoe bra.

Så godt at alt ordner seg - kommer nok til å finne en lastebil som kan kjøre for dere også. når alt går så bra så kan ikke noe komme i vegen for å ødlegge. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...