Gå til innhold

Endelig har prinsen kommet!!!

Dream

Anbefalte innlegg

Lille mirakelet vårt ble født torsdag 15.juni kl.22.09 på Riksen. Han veide 3630 gram og var 52 cm. Fødselen gikk superraskt - vannet gikk 19.15, riene startet 19.42 og ble født 22.09. Det var intenst mens det stod på, men alt gikk kjempefint. Jeg kommer tilbake med fødelshistorien litt senere. Prinsen er en liten kloning av pappaen sin - som er kjempestolt. Han er bare så vakker - og jeg har vært så priviligert å få oppleve å få nok et friskt barn nå for 3.gang. Større lykke i livet finnes vel ikke????

Så moro også at sommerbarn og jeg havnet på barselavd samtidig. Jeg var nok litt misunnelig, oppi gleden, når jeg fikk sms om at fødselen var igang fra sommerbarn. Kjempeglad når jeg kunne sende meld tilbake om at "jeg kommer etter".

Gleder meg til neste treff !

Fortsetter under...

Hei Dream!

Gratulerer masse med prinsen! Så flott å høre at du er vel i havn. Vi snakket sammen på et treff på Wills før jul, og kom til å tenke på deg her om dagen. Husket at du hadde termin i juni, og tenkte jeg skulle sjekke her på siden om du hadde født nå. Kos deg masse, kanskje vi sees på et moden-mamma-treff?

Annonse

Gratulerer kjære Dream!

Er så glad det gikk så fint for deg under fødselen - tenk at vi nå har fått de små og skal møtes med babyer neste gang:-) Hipp hurra for flinke jenter:-)

Vi gleder oss masse til å treffe dere begge to!

Stor goklem fra Hannah & mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...