Gå til innhold

September: Hvordan er sove rutinene nå?

2 Gullunger

Anbefalte innlegg

Snuppa mi har plutselig begynt å våkne så tidlig... men hvis jeg lar henne sove mindre på dagen så blir hun så utrolig sutrete.

Siste våken perioden før legge tid pleier å være ca 4 timer.

Hvor ofte og lenge sover deres? Og hvor lang er siste våkentid før natten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fant en tråd om dette litt lenger ned på siden (o:

Ser ut som nesten alle har oppimot 12 timers natt, - det vil jeg også ha igjen!!!

Vi hadde nattavvenning... og etter det har det vært korte netter...

Hun får fremdeles "tidlig morgen pupp", men når jeg legger henne for å sove igjen etter den så sover hun 15-30 min før hun er klar for dagen, og ikke bortimot 2 timer sånn som jeg håper på. Det fører til at hun blir trøtt og grinete utpå ettermiddagen og må få seg en 3 dupp på 15-20 minutter, slik at hun da våkner etter den duppen bare halvannen time før det er tid for å legge seg til natten igjen. Hun sovner jo som en stein hver kveld, men er like tidlig på an igjen neste dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå i det siste har min blitt umulig, ikke vil han legge seg for kvelden, nekter å sove på dagen osv...er litt oppgitt her....vet ikke om det er siste tanna som plager ham eller om det rett og slett er 9-10 mnd fase der dem snur litt opp og ned på alt...han som var SÅ snill....

nei vil ha babisen min tilbake...er heldig om jeg får 3 timers søvn totalt for tiden....lalle seg kl 12 og oppigjen ca kl 3 supert=( begriper ikke at han klarer å være så mye våken jeg...energibombe?nedda*sutre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...