Gå til innhold

September: Hvordan er sove rutinene nå?

Anbefalte innlegg

Snuppa mi har plutselig begynt å våkne så tidlig... men hvis jeg lar henne sove mindre på dagen så blir hun så utrolig sutrete.

Siste våken perioden før legge tid pleier å være ca 4 timer.

Hvor ofte og lenge sover deres? Og hvor lang er siste våkentid før natten?

Fortsetter under...

Fant en tråd om dette litt lenger ned på siden (o:

Ser ut som nesten alle har oppimot 12 timers natt, - det vil jeg også ha igjen!!!

Vi hadde nattavvenning... og etter det har det vært korte netter...

Hun får fremdeles "tidlig morgen pupp", men når jeg legger henne for å sove igjen etter den så sover hun 15-30 min før hun er klar for dagen, og ikke bortimot 2 timer sånn som jeg håper på. Det fører til at hun blir trøtt og grinete utpå ettermiddagen og må få seg en 3 dupp på 15-20 minutter, slik at hun da våkner etter den duppen bare halvannen time før det er tid for å legge seg til natten igjen. Hun sovner jo som en stein hver kveld, men er like tidlig på an igjen neste dag....

nå i det siste har min blitt umulig, ikke vil han legge seg for kvelden, nekter å sove på dagen osv...er litt oppgitt her....vet ikke om det er siste tanna som plager ham eller om det rett og slett er 9-10 mnd fase der dem snur litt opp og ned på alt...han som var SÅ snill....

nei vil ha babisen min tilbake...er heldig om jeg får 3 timers søvn totalt for tiden....lalle seg kl 12 og oppigjen ca kl 3 supert=( begriper ikke at han klarer å være så mye våken jeg...energibombe?nedda*sutre*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...