Gå til innhold

Hver dag føles som en kamp for å overleve...


Langemann

Anbefalte innlegg

Er så fryktelig kvalm,er 9+0 i dag. Samtidig er jeg hjemme med min sønn på 17 mnd da vi ikke har fått barnehageplass. Har også en gutt på 3 1/2 år som krever sitt. Han er i barnehage..heldigvis. Men det er jo litt som bør gjøres i huset med to små og mannen min jobber en god del. Gleder meg veldig til denne kvalmen forsvinner. Det er så grusomt. Hadde også en MA i uke 12 i julen, så sliter litt med det psykiske ift det; går til privat ul hver 14.dag for å sjekke at alt står bra til.

Bare litt syting fra meg i dag... Andre som har det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg er 7+3 idag og har også vært dødskvalm de siste to ukene, ikke fått i meg noe mat og det lille jeg har spist har kommet rett opp igjen. Helt pyton å gå på jobb når det er sånn. Men idag har jeg vært på helsekosten og kjøpt noe som heter "sea band", to strikkarmbånd med en liten kule som stimulerer et punkt på håndleddet..og det tok ca 5 minutter så var kvalmen borte.. Har hørt veldig mye bra om dette så det skader jo ikke å prøve. Hvis man slipper kvalmen blir ofte alt annet så mye lettere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De banda funker ikk epå meg. Men akupunktur derimot!!! Det er vidunderkuren!!!

Sjekk på www.akupunktur.no

Der er det anbefalte akupunktører også kan du finne den som er nermest deg.

 

Akupunktur anbefaler jeg deg på det sterkeste!!!

Jeg har en på 11 mdn og en på 2.5 år og klarte ikke å ta meg av dem før jeg tok alupunktur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne vært skrevet av meg! Bortsett fra at jeg ikke har hatt MA.

 

Har en gutt på 16 mnd som er hjemme med meg og ei jente på 4 som er i barnehagen.

 

Har vært kvalm fra uke 10, er nå i uke 22 og det er ganske ille ennå, selv om det har blitt bedre. Nå kommer jeg meg iallefall utenfor døren her, og det er deilig! Har vært inne i flere uker fordi jeg spydde som en gris. Ikke fristende å farte så mye da...

 

Sønnen min har vært et lyspunkt i tilværelsen og vi har faktik hatt det veldig koselig her hjemme i denne tiden.

 

Jeg ser sånn frem til å bli ferdig!! Og så er det bare å tenke på at det tar slutt og da er det en flott belønning i den andre enden!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...