Gå til innhold

Hei Mamma Mø......

Anbefalte innlegg

Bare timer igjen til ferien begynner nå :o) Skal bli deilig med 3,5 uke uten å tenke jobb et eneste minutt :o) Gleder meg!! Drar nordover i mårra kveld da. Uten mannen min... Han kommer etter på søndag, etterat han har fått inn høyet. Slipper å dra alene da. Min lillesøster og hennes sønn på 1,5 år blir med meg og snuppa. Gjett om jeg ble letta da!! Ellers hadde jeg nok tatt toget. Orker ikke kjøre så langt alene nei... Men nå blir vi 2 som kan bytte på litt og holde hverandre våkne. Blir nok bra det :o)

Kanskje det blir tur på deg og da :o) Blir sikkert koselig å dra til USA da! Kan tenke meg å dra dit en gang jeg å. Men det må bli når ungene blir litt større, så de har glede av det de og. Hvi du drar dit anbefaler jeg vertfall at du kjøper støttestrømper på apoteket. Jeg hadde slike da jeg dro til Thailand i 17.-18.uke sist jeg var gravid. De hjalp veldig. Min søster som ikke var gravid fikk hovne ben, jeg fikk ikke :o) Greit å ha på lange flyturer ja!

Ja,ja, får vel legge meg jeg. Trenger all den søvnen jeg kan få nå, får en laang dag i mårra. Har allerede bimmet litt for lenge... klokka er jo snart 01... Kommer tilbake om ca 1 uke, torsdag, senest fredag. Da kanskje med ny data :o) Gleder meg :o) Ha ei fin uke da! Snakkes kanskje hvis jeg får bimmet litt dit vi skal...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...