Chiquita Bananas Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Hur är läget ?? Hvordan går det med kua mi ;o) Begynner virkelig å få en liten kul nå ja, merker det når jeg bærer noe inntil magen. Kjenner en klump i magen da ) Og nå tør jeg bruke tettsittende t-skjorter - med stolthet fordi den ser litt gravid ut !! Er ikke lenge før navlen forsvinner - hehehehe.....noen uker til. Følte virkelig at magen var litt i veien igår....wæææ....tenk når den blir stor og faktisk er i veien !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 21. juni 2006 #2 Del Skrevet 21. juni 2006 Heisann!! Alt bra her vettu ) Vertfall nesten... har hatt vondt i magen i nesten hele dag, menslignende smerter. Ikke egentlig direkte vondt da, men veldig murringer... Og konstant hele tiden, så det kan ikke være kynnere. Har kjent masse liv da, er ikke bekymra for det, men likevel... Skal jo ikke være sånn... Skal til legen på ktr i mårra tidlig da, får ta det opp med henne. Er på jobb nå, har vurdert å ringe føden, men vil jo ikke være en sånn hysterisk og bekymra gravid hvis når det mest sannsynlig bare er en filleting... Så moro at magen begynner å komme da ) min er blitt stor!! Lurer på hvordan jeg blir seende ut til slutt... er 24+1 i dag, har jo en del uker igjen, håper ikke snuppa vokser like mye resten av tida... Blir spennende å se hos legen i mårra hvordan jeg ligger an på sf-kurven. Alle syns jeg er så stor å... Fikk ingen strekkmerker sist, men fortsetter magen å vokse i dette tempoet kommer se nok denne gangen... Bra med deg å? Kvalmen gitt seg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5432048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 22. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 22. juni 2006 Igår var 3. dagen med kvalme og dårlig form. Har hatt litt vond ekkel følelse i magen så jeg har ikke orket å hjelpe til ute - holder på å skal bygge ny veranda og så ny plen. Ble så vond i rygg og mage sist gang. Går nok bra i magen din - leste at det er vanlig med menssmerter gjennom svangerskap. Jeg har det av og til. Men er greit å sjekke det - itilfelle det skulle være noe. Lurer på hvor stor magen min kommer til å bli..blir sikkert giga !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5434146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 22. juni 2006 #4 Del Skrevet 22. juni 2006 Da har jeg vært hos legen og så har jeg vært på shopping ) Alt sto bra til med babyen, ville ikke at legen sku måle hjertelyden da ) Sparka i doppler-apparatet så det smalt skikkelig ;o) Liten rampejente ) Både legen og jeg lo da ;op Snakka med føden i går kveld, for sikkerhets skyld, men var ikke oppom der. Kjente det fortsatt i natt ved 3-4-tida, men kl 7 i dag tidlig var det helt bra. Legen sa og at det var slik som kunne forekomme, livmora vokser jo... Sf-målet var akkurat på streken da... så hvorfor alle syns jeg er så stor skjønner ikke jeg.. Er nattåpent på Gjøvik i kveld, så det er masse bra tilbud i byen, det måtte jeg jo sjekke ut... Fikk visst brukt noen penger... Var innim mamma-klær-butikken og. Har sett etter shorts. De hadde en som var gankse alright, men prisen passet ikke min lommebok... 623 kr for en shorts jeg får brukt 1 sesong er litt for mye... Nå får jeg pakke litt, reiser til Kiel med den nye ferga i mårra ) Skal bli koselig ) Ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5436906 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 22. juni 2006 #5 Del Skrevet 22. juni 2006 Hei igjen! Sitter her på jobb. Fikk da pakka litt i dag da, får ta resten i mårra tidlig når jeg kommer hjem. Trenger jo egentlig ikke ha med så mye, det er jo bare 2 netter... Men kjenner jeg meg rett blir det litt å velge i likevel... Dessuten må jeg jo pakke for 3 (nesten 4...). Mannen min klarer ikke å pakke sjøl skjønner du... ) Vært på Mjøsa i dag jeg da, på verdens eldste hjuldamper i srift, 150 år i år; Skibladner. Var ikke noe bra vær da, 14 grader, vind og regn... Hadde blitt mye bedre med 20 grader og sol, men... Koselig var det da ) Var med koret mitt, vi hadde sangoppdrag ) Ha en super-duper st-hanshelg da ) Vi snakkes. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5444121 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 23. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 23. juni 2006 Uff - jeg glemmer helt å skrive tilbake til deg. Jeg leser alt - men siden jeg sniker meg til BIM på jobb så må jeg fort legge ned sida eller fjerne den. Heldige deg som skal ut og reise - frister veldig !!! Hjemme er hele hagen og det som var en veranda bare gjørme. Men snart så er det en ny fin plen og en ny veranda ) Menn har det med å ikke pakke når dem er sammen med noen, jeg ber nå gubben hente frem det han vil ha med så godkjenner jeg det og pakker det sammen. Hehehe....jeg ble trua med å bli kasta ut av koret jeg var med i på barneskolen. Jeg sang for høyt !!! Duh...de andre mumlet jo. Ha en kjempeflott tur til Kiel og en fin St.Hanshelg du også !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5444910 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 25. juni 2006 #7 Del Skrevet 25. juni 2006 Sjalabais!!! Da er vi vel hjemme fra tur. Var en kjempefin båt! Danskebåten blir jo en vits i forhold... Snuppa storkoste seg med bading, godteri og lek. Og ikke minst fikk hun jo sove i samme seng som mamma og pappa, noe hun ikke har gjort siden hun var 6 mnd... Så hun hadde det vertfall som plommen i egget ) Jeg gikk amok i tax-free'n, så nå ser det stygt ut for vekta mi... Har bare lagt på meg 7,5 til nå, men det spørs hva vekta sier etter noen kilo godteri... Hadde fint og varmt vær i Kiel, så vi fikk da shoppa litt der å... En dress og 2 pysjamaser til babyen ble det og ) Åssen går det med verandaen din da? Blitt noe ut av gjørmehullet? Har dessverre ikke veranda jeg da... Savner en veldig! Men har nå endelig fått gjennom at vi skal begynne å bygge på neste høst, så da får jeg klare meg uten i år og neste år... Hatt en bra helg du da? Fått time til rutine-UL enda da? Er vel tid for det nå snart? Blir spennende å se det lille nurket igjen. Ligner nok mer på en baby nå enn sist dere var på UL ) Skal dere vite kjønnet da, eller skal det være en overraskelse? Hørt mer på hjertelyden da? Snuppa vår ligger på 130/132 i hjertelyd hun. Snakkes da! Jeg har kveldsvakt i mårra, så da blir jeg nok å finne her inne tenker jeg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5466007 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 26. juni 2006 Der var du igjen ja !! Så kjekt at noen hadde det fint på turen ;op Siden du har lagt på deg så lite frem til nå - så går det helt sikkert bra. Og er man aktiv så forsvinner det kanskje. Har fått gjort halvparten av verandaen og fått en stor og fin trapp...hehehe....svigers tenkte på å lage plass rett utenfor døra slik at jeg kunne trille vogna ut der. Var med og snekret litt - synes det er gøy, siden jeg ikke bærte planker. Men la merke til etterpå at jeg hadde blødd neseblod. Så jeg får la være å gjøre det også. Er skikkelig kjipt og flaut over å ikke kunne gjøre så mye - får så vondt i ryggen.... Da har du noe å se frem til da ;op synd den ikke kommer tidligere. Er såå greit med en veranda, men helst en fin !! Ikke en som skråner nedover og er så råtten og stygg som den forrige var. Gleder meg til hagen blir klar - kommer til å få kjempestor plass. Hmmm.....siden vi har fått 40 kvm ekstra hage så kunne vi kanskje gjøre den om til en lekeplass til ungen !! Ja - det var en knall god idé !! Får jo fortsatt 80 kvm hage...kanskje svømme basseng ;op hahahaha..... Når jeg så over gjørmehullet av en hage så ser jeg for meg masse leker som ligger strødd utover - gleder meg til å kjøpe en leker !!!! Jeg skal inn på UL 13. juli.... Hjertelyden ligger på rundt 150-155 nå. Jeg hører etter lyden 1-2 ganger i uka - hvis ikke noe spes har skjedd så jeg må dobbeltsjekke. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5470849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 26. juni 2006 #9 Del Skrevet 26. juni 2006 Åååååååå, ikke bare data'n hjemme som henger seg nei... Hadde akkurat skrevet ferdig innlegget til deg, så ble jeg kasta ut fra internett... Ja,ja, får skrive det på nytt da ) Høres ut til at dere får stor plass å boltre dere på i hagen ja, bra det da ) Bor på et lite småbruk jeg da, så vi har og god plass. Har kjøpt lekestativ i tre på Plantasjen, sånn med 2 husker og sklie. Snuppa koser seg der, tør ikke ta sklia alene enda da, vi må holde hu i hånda, men neste år blir det nok full fres tenker jeg ) Og så har hun en liten sandkasse som hun er veldig mye i om dagen. Er helt gruslagt før hun kommer inn igjen ;op Pappa driver og bygger lekehus. Det blir 8 kvadrat i grunnflate, så der blir det god plass både til henne og lillesøster. Skal kanskje til pappa i helga og beise litt. Blir jo veranda og der da, så jeg får låne den til jeg får min egen... Blir jo det samme det.... eh... Gøy å innrede lekestua da, er stadig på utkikk etter små møbler til å ha inni der ) Har noen på loftet vi kan bruke og trur jeg, trenger bare litt maling. Går fort til 13. juli da, bare litt over 3 uker til ) Blir spennende å høre hvem som bor der da ) Ringte akkurat ei som skal begynne her i august. Hun har nå fått tilbud om barnehageplass, og det passet ikke helt med den turnusen hun har fått, så jeg får se om jeg får fiksa den jeg da.... Nå som jeg endelig var ferdig med turnusen for høsten.... Ja,ja, går vel det og.... Ha en fortsatt fin kveld da ) Vi snakkes! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5476748 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 26. juni 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juni 2006 Skikkelig surt når nettet forsvinner !! Åpner alltid en side på nettet for å sjekke at nettet fortsatt er der før jeg sender. Var bra idé med lekestativet !! Kanskje det blir sandkasse og lekehus her også.... Det blir rart å se sin egen unge og høre noen rope mamma til meg..... Gruer og gleder meg til UL ....er så redd å få høre at noe er galt....vet at det er liv da. Må sjekke i kveld... Tida har egentlig gått fort. Er ikke så lenge siden jeg fant ut at jeg var gravid - nå skal jeg snart på UL igjen og om 4 uker så er jeg halvveis på vei....og juli og august kommer til å gå fort...masse som skjer i sommer..... Kjipt å måtte skrive turnusen på nytt igjen - eller begynne å bytte om... Du er da snill som gjør det kun for henne !! Ha en fin kveld du også !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5479683 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 28. juni 2006 #11 Del Skrevet 28. juni 2006 Fri i dag jeg, avspaserer. Har egentlig masse jeg skulle gjort her da, men er skikkelig lat og gidder ikke gjøre noe... Bare 2 uker igjen før jeg får ferie nå ) Gleder meg!! 3,5 uke uten noe mas om blod og blodgivere ) Jobber 7 dager neste uke da... ( Trur det blir slitsomt, men så har jeg bare 2 nattevakter uka etter og så er det ferie ) Blir det noe ferie på deg i sommer da, eller venter du til høsten når du ikke har jobb? Må vel få ei uke eller noe i sommer? Ellers blir vel sommeren lang kanskje? Gikk greit å bytte om på turnusen, trente faktisk bare å flytte noen få av hennes dager. Om vi er 5 på jobb på mandag eller tirsdag går for det samme, så det gikk overraskende lett å fikse turnusen ) Vil jo helst gjøre alle fornøyde da ) Vet ikke enda om jeg kommer til å ta på meg turnusansvaret når jeg kommer tilbake etter permisjonen. Det er nemlig egentlig sjefen min sitt ansvar, men han er håpløs og lager turnuser som er helt ubrukbare... Og jeg får ikke noe ekstra betalt for dette ansvaret, så om jeg ikke får det neste år heller kan noen andre gjøre jobben hans... Snakkes da ) Får vel gå og leke litt med snuppa jeg ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5495177 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. juni 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 28. juni 2006 Er som regel slikt når man får en dag fri - da har jeg mest lyst å slappe av og gjøre kjekke ting enn å gjøre viktige ting.... Bra at det ikke er så lenge til ferien da !! Jeg vet ikke om jeg skal ta noen ferie - siden jeg sannsynligvis ikke kommer til å jobbe noe særlig i okt-nov. Er jeg heldig så finner vikarbyrået noe mer i aug-sept....og jobber jeg ut september eller noe i september så har jeg jobbet 7 av 10 måneder...Men er jeg heldig å få til nærmere permisjon så gjør jeg heller det, men da tar jeg en uke eller to ferie. Siden jobben her er veldig grei og ikke stress i det hele tatt og jeg skal jobbe nesten 3 uker alene i juli og august og det er ingenting så skjer....så har jeg ikke behov for ferie. Er ganske dårlig på å ta ferie, folk må tvinge meg til det - hvis ikke jobber jeg bare til jeg faller om ;o) Så bra at det ordnet seg med turnusen - er ganske kjipt om det var mye som skulle forandres på. Men den som tar seg av turnusen når du er borte, kan vel fortsette med det når du er tilbake - så sant den fungerer. Ellers burde du gi beskjed at du påtar deg en ekstra oppgave og ansvar og selvfølgelig få lønn for det. Det er det sjefer er flinke til - unnlate å gjøre noe slik at andre gjør det - uten å be om lønn for det. Det kan du ihvertfall si når du kommer tilbake og ser ingen andre har tatt på seg den oppgaven. Kose deg masse med snuppa di !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5495552 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 30. juni 2006 #13 Del Skrevet 30. juni 2006 Syns egentlig at det er litt gøy å lage turnus og skjønner du... Og så får jeg jo den turnusen jeg selv helst vil ha... Hun som kommer til å ta over etter meg var hun som gjorde det før meg. Hun vil egentlig ikke ,men gjøre det for å slippe sjefens håpløse forslag... Så det blir nok sjefen sin håpløse turnus vi må leve med om ikke jeg får mer penger for å ta den på meg etter permisjonen... Er litt irritert på mannen min om dagen. Han er sur for han syns jeg er så mye borte, er jo med i koret da, og har hatt et par kvelder ekstra i forbindelse med det siste mnd, men ikke borte ellers. Han syns han må være "barnepike" så ofte... Hallooo... er han ikke pappa kanskje?? Og neste uke som jeg jobber så mye blir han sikkert sur... Han får ikke gjort noe når han må ha Ida Marie skjønner du. Kan jo bli morsomt når vi fra høsten av har 2 små... I tillegg bruker han mamma'n sin (som bor i nabohuset) som barnepike så ofte han kan når jeg er borte, og han skjønner ikke meg når jeg sier han kan ha henne sjøl. Bestemor syns jo bare det er koselig, men kanskje ikke hele tida... Håpløse mannfolk!!! Kose deg i helga i finværet du og eller? Skal kanskje en tur til pappa for å beise litt, lekehuset nærmer seg finishen, så nå må jeg gjøre litt og... Ellers driver jeg og pusser opp ei spisestue, så jeg får se om jeg får mala den og i helga. Hvis jeg gidder da, og ikke er helt utslått i varmen... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5514218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 30. juni 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 30. juni 2006 hehehe...luringen - bruker mora si som barnepike !!! Da kan han ikke klage. I dag dro jeg hjem etter en time fra jobb, 5te dagen med hodepine og siden to andre skulle være på kontoret og da har jeg ingenting å gjøre annet enn å surfe på nettet - så hadde det bare blitt slitsomt og tungt. Så etter å ha sovet bort hodepinen og fått mer energi - så laget jeg en god fiskemiddag til sambo da han kom hjem...Så nå skal vi snart ut og kjøpe en luftkompressor og deretter fikse de stygge felgene mine. Trenger å bli shina opp. Her er det for varmt å gjøre noe - 34 grader nå i sola !!! Hunden ligger i det mørke vindfanget - hvor det er kjølige fliser.. Tror vi kommer til å bruke mora til sambo litt - bare sånn når vi trenger noen timer eller en natt i ny og ne......hun jobber ikke og er under 60 år - så hun trenger å få litt selskap. Mannen hennes jobber mye, men begge er såååå gira på å få barnebarnet - så da skal dem få masse tid med det. Blir akkurat som første gang - dette blir jo helt fra begynnelsen og de får være med under oppveksten. Blir litt vanskeligere å forholde seg til dem i USA som dem ser sjeldent. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5517860 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 3. juli 2006 #15 Del Skrevet 3. juli 2006 Har brukt både svigermor og mamma som barnepike dette året, vi jobber jo 100% begge 2 og har ikke barnehageplass. Men fra påske har mamma jobbet fullt og ikke hatt mulighet til å passe snuppa. Mannen m in jobber bare dagen, og svigermor jobber 50%. Derfor mener jeg at pappa bør klare å passe henne selv når jeg har kveldsvakt og helgevakt, slik at svigermor får litt fri innimellom... I kveld er jeg på jobb, og det er nok svigermor som har snuppa... Herlig vær om dagen!! Deilig med sol og sommer!! Bare 1 uke igjen, så blir det ferie på meg og ) Gleder meg!! Skal bli godt å slippe å tenke jobb på nesten 4 uker!! Bare slappe av og kose meg med familien ) Varmt for bikkjevovver om dagen ja. Svigers har 2 svarte labradorer, de ligger i skyggen og peser... Eller inne i huset hvor det er enda litt svalere... Pusen min er ute om natta og ligger inne og sover hele dagen... Ha en fin kveld da! Håper formen din er bedre! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5539777 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #16 Del Skrevet 3. juli 2006 I dag har det vært så varmt....var rene badstu hjemme på kvelden. Vi sovna etter maten og våkna av at sola steikte i 7 tiden og var varmt !! Men klarte å gå en lang tur med hunden - som var kjempeflink i dag. Gikk så forsiktig med meg. Katten min er ute døgnet rundt og kommer bare innom for å spise.... Må sjekke og se han hver dag - har vært i så mange slåsskamper i det siste og da må jeg se til at han ikke er skada. Katter altså !!! Jeg er ikke kvalm lengre og har mer energi, men har hatt litt vondt i hodet. Men det kommer fra kontoret - er så dårlig inneluft. Skulle gjerne hatt fri nå jeg - men tenker heller på at jeg får om noen måneder leeeenge fri. Da holder jeg ut ;op Også kan det være at jeg ikke får jobbe så lenge jeg vil (så lenge jeg klarer kvoten min !!) så da kan det være at jeg ikke jobber fra oktober/november..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5543592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 5. juli 2006 #17 Del Skrevet 5. juli 2006 Varmt i dag og ja! Men får vel ikke klage på det, sommeren er kort nok som den er her i Norge... Har kveldsvakt i dag igjen jeg da. Kjipt å sitte på jobb når det er fint og varmt ute, men men... bare denne uka nå, så er det ferie ) Sitter og koser meg med moreller og ser på Tour de France. Og så driver jeg og strikker ei bomullsjakke til snuppa vår, som etter planen skal være ferdig til vi skal på slektstreff neste lørdag... Begynner å få litt dårlig tid... Men den blir nok ferdig tenker jeg. Så bra at kvalmen endelig har sluppet taket da. ) Dumt med hodepine da, ikke noe moro det ( Bare pass på å drikke nok vann (eller annen væske) Det pleier å hjelpe meg vertfall. Men dårlig luft på kontoret får jeg ikke hjulpet deg med... Magen din begynner vel kanskje å komme bra frem nå? Husker ikke helt hvor langt du er på vei, 17-18 uker? Var det ikke nå du skulle på UL og? Eller var det neste uke? Jeg har 99 dager igjen i dag!! ) Er 26+0 i dag, om bare 2 uker hopper jeg inn på 3. og siste trimester... Tida går fort ja... Det er vel 6 av de siste 10 mnd du må ha jobbet for å tjene opp fødselspenger? Håper sjefen din er såpass grei at han/hun får fiksa det da!! Var jo bra du slapp å bli arbeidsledig og måtte søke på ny jobb da, midt i svangerskapet... Åssen går det med verandaen og hagen din da? Begynner det å bli orden på det? Ha en fin kveld da, Hebbie ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5559327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 6. juli 2006 wæææ.....det var 33 grader da jeg kom hjem igår etter jobb.....er umenneskelig !!! hmmm......har en svaaak hodepine som truer med å blusse opp. Lurer på om jeg burde bli bekymret ?? Nå har det gått halvannen uke med hodepine.... Skal drikke masse vann som du skriver og se om det hjelper. Magen har begynt å vise litt ) Men var ei som syntes jeg var liten til å være så langt på vei - tar det som en kompliment siden jeg hadde fett fra før av....nå har jeg en liten søt bule på magen ) Er 17+2 nå...Skal på UL neste torsdag.. Så nå skal du forlate meg igjen !!....uff - er slitsomt å springe etter deg hele tiden altså..... ;op Nå er snart verandaen ferdig med gjerde...så skal hagen freses over og svigerfar skal bygge trapp...Går fort fremover nå fordi sambo vil bli ferdig... Og om ikke så lenge så skal vi rive vegger inne - skal dele opp kontoret slik at vi får et større soverom og gjesterommet som skal bli barnerom blir mye større. Da får vi god plass der inne og det er jo kjempegreit !!! Vil ha det ferdig før november og helst september siden sambo og foreldrene skal til USA.....gleder meg for da får mora mi et ok soverom når hun er på besøk i september og desember.... Da kan vi få satt inn en skikkelig seng..... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5564638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 8. juli 2006 #19 Del Skrevet 8. juli 2006 Varmt ja... Men men, kan ikke klage da, er jo varmt for alle som ikke er gravide og... Har ikke tid til å sitte ute i sola om dagen likevel jeg... Jobbe i dag og i mårra og 2 netter neste uke, så er det FERIE!! Gleder meg!! Om det så blir regn i 4 uker så får jeg vertfall fri!! Har masse å gjøre inne og, så jeg håper nesten det blir noen dager regn og... Gøy med mage da ) Folk har så mange meninger om magen din når du er gravid... Noen mener magen er stor mens noen mener den er liten... Syns min er akkurat passe jeg ) Ikke så stor som mange mener. Og jeg ligger da akkurat på strteken på sf-målet, så den kan jo ikke være såå stor... Mannen min kaller meg bolla da... Lurer på hva han skal kalle meg om 3 mnd jeg da... Har tatt noen mage-bilder, men ikke kommet så langt at jeg har fått lagt de ut her enda. Skal si fra jeg ) Endelig fått kjøpt meg ny data da!! ) Bestilte på Dell.no på onsdag, så den kommer i posten i begynnelsen av neste uke (ikke nå til uka, men neste) Håper jeg har gjort et brukbart kjøp da, ikke veldig greie på data-tekniske ting, men det var nok en bra PC jeg kjøpte. Kosta 9500. Inkl diverse ting som bæreveske og 3 års antivirus. Skal bli fint å få en litt mer stabil pc vertfall. Ha en varm og fin helg da ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5584005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 9. juli 2006 Sjekk klokkeslettet..... Naboene har fest - hadde det da vi kom hjem i kveld etter hele dagen på Tusenfryd. Og da mener jeg hele familien !! Så foreldrene med venner og maaaaasse ungdommer.....hele gata foran huset er fullt av biler. De har spilt høy musikk hele tiden - høres ut som dem enten har høytalerne ute eller har døra åpen...hører veldig godt hvilke sanger dem spiller - og dem synger med.. Så merkelig å feste så høyt når foreldrene er der også - og med tanke på hvor mange småbarnsfamilier som er rundt. Det er jo varmt så lyden blir transportert bra - spesielt når dem har musikken ute. Er flere som vandrer rundt i hagen deres... Men jeg gidder ikke være en partypooperen, men jeg synes det er å dra det for langt... Klokka er halv 4 på natta med full musikk. Var såååå sliten i dag etter en travel dag på Tusenfryd - var med broren min og tantebarna, mens gubben og søstra mi hadde noen timer der dem dro rundt og tok de store berg og dalbanene... Jeg hadde så vondt i ryggen og beina - hadde gått rundt så mye og var så varm at da gubben kom tilbake etter noen timer så bemerka han med en gang at jeg hadde tatt av i ansiktet !! Var vel der i nesten 7.5 t og kjente meg temmelig drittlei de siste timene...ville bare dra hjem og hvile - det verket i ryggen også. Kom hjem kvart på ni og lagde en 2-retters middag til oss - kjente det verket i hele kroppen da jeg satt meg ned. Hjalp jo ikke med denne festen da...har problemer med å sovne til bråk. Gubben og søstra mi sovna uten problemer.. Blir spennende å se på torsdag med UL og se hvordan jeg ligger an. Tar dem bare UL da eller skal dem også veie meg og ta urinprøve ? Noe jeg må ta med ? Håper du blir fornøyd med pc'en din ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5587894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 9. juli 2006 #21 Del Skrevet 9. juli 2006 Er det ikke leieboeren som har fest er det naboene... Nok en gang må jeg si jeg er glad jeg bor litt øde med få naboer ) Fikk ikke lagt meg før kl 1 jeg heller da, men det var min egen skyld... Var da litt kjedelig å stå opp kl 06 i dag tidlig for å dra på jobb... Men men, ser ut til at det er rolig her da, så kanskje jeg tar meg en time på sofa'n etterpå ) Syns det er litt drøyt å feste med høy musikk til halv fire i et tettbygd strøk ja. Selv om de fester bør de da tanke litt på naboene. Ikke sikkert alle har lyst til å være våkne halve natta... Tusenfryd ja. Sikkert moro! Synd du ikke fikk tatt noen karuseller da. De vil jo helst ikke ha oss gravide opp i Tundercoaster'n og de andre morsomme karusellene... Kan tenke meg du var sliten ja, var det ikke konsert der i går og? Sendte vertfall fra Tusenfryd på Tv2. Men da hadde kanskje dere dratt? Var sikkert MASSE folk og varmt! Det tar på da når man også er gravid... Skal spise litt jeg nå, og slappe av litt på sofaen. Håper naboene dine ga seg på mårrakvisten da, så du fikk litt søvn... Talas ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5588092 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 9. juli 2006 #22 Del Skrevet 9. juli 2006 Glemte forresten å si at du ikke trenger ta med annet enn helsekortet ditt på UL. Pleier ikke gjøre annet enn UL. Blir nok koselig det. Nå er det blitt en virkelig baby der ) Sist du var på UL så du vel omtrent bare hjertet. Nå sjekker de alle organer og sjekker kjønn om du ber om det og de har tid. Gled deg! Skulle gjerne bytta med deg og få hilst på lille snuppa mi igjen ;o) Er jo så lenge til oktober... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5588309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 10. juli 2006 Forfatter #23 Del Skrevet 10. juli 2006 Margaret Berger hadde konsert i barneavdelingen og bare noen få sto og så på - så nesten ut som dem bare øvde seg. Så veldig slapt ut og ukoordinert. Ravi og fotballguttene hadde en lukket konsert, så dem etter konserten da dem gikk forbi der jeg satt. Hehehe...ingen brydde seg. Ravi hadde tilogmed 3 vektere som skulle passe på - men ingen gikk bort eller kikket. De dro med helikopter - heldige dem !!! Hadde det vært i Usa så hadde det vel vært vill oppstandelse over kjendiser - her enser man ikke dem. Sambo gleder seg helt vilt til UL -begynner å gå opp for ham at han skal bli pappa.... Blir spennende å se om terminen blir forandret og om jeg blir satt frem eller tilbake eller bli der jeg er. Nå merker jeg at jeg vil vite kjønnet også - ser sååå mye søtt, men kan ikke kjøpe noe fordi jeg vet ikke kjønnet....Så da er det kanskje greit å vite det så jeg kan kose meg med å kjøpe småting ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5602291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møøø Skrevet 11. juli 2006 #24 Del Skrevet 11. juli 2006 Blir spennende med UL ja. Er så myesøøte baby-klær. Har klart å motstå å kjøpe jeg da, venter til høst-klærne kommer tenker jeg... Men har jo veldig mye etter forrige prinsesse da, og så får vi sikkert masse, så jeg trur ikke jeg trenger å kjøpe noe. Har kjøpt litt garn da, så jeg skal strikke til veslesnuppa. Kose meg med det frem til termin ) Har 2 venninner som skal ha nå i august og i september og har tenkt å strikke til de å, så jeg får se hva jeg rekker da.... Driver og pakker jeg da. Drar på ferie i mårra. Var meningen at vi skulle dra natt til torsdag. Skal nordover som jeg kanskje har nevnt. 90 laaange mil... Og nå ser det ut til at min kjære må bli hjemme for å gjøre slåttonn, så da må jeg og snuppa dra alene. Vet ikke om jeg egentlig har noe særlig lyst å kjøre så langt alene... Alternativet er tog, men trur det blir slitsomt og. Masse bagasje og barnevogn og en 2-åring... slitsomt det og... Og så må jeg jo bytte tog og... Får se hva jeg gjør. Frister egentlig mest å kjøre selv, men min kjære har mer lyst til at jeg skal kjøre tog. Han kan bli med mener jeg da... Gresset kan da vel stå noen dager til... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5606132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 11. juli 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 11. juli 2006 Heldige deg som skal på ferie !! Det blir kanskje en USA tur på meg også - har veldig lyst og sambo fortalte meg igår at han håper innerst inne at jeg blir med fordi han har satt av 23.500 kr til turen som dekker begge to + lommepenger... Så kanskje det blir noe på meg også... Du får gi lyd fra deg når du er tilbake da ) Det blir slitsomt å kjøre, men da får du jo bestemt turen selv og stoppet når du vil etc. Hørtes stress ut å bytte tog med det lasset du skal ha med deg..... Jeg får nok ikke noe strikket jeg - venninna mi som har strikket til alle gravide venninner er jo selv gravid så da strikker hun nok til seg selv... Hvis jeg ikke hører noe fra deg så får du ha en kjempefin ferie !! Håper den blir gøy for alle sammen ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5412179-hei-mamma-m%C3%B8/#findComment-5606688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå