Gå til innhold

Den BESTE campingplassen på sørlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt kresen, og har enda ikke funnet favorittplassen.

Har vært på

Hamresanden

Skottevig

Marivold

Åros

Sjøsanden

Kjærstranda(men lenge siden, så husker ikke helt)

Anvikstranda

Vil ha noe barnevennlig, ikke i furuskog, og et RENT og pent område med mye plen og godt utbygd sanitæranlegg. Vi har campingvogn.

Dere som bor på Sørlandet...hvor hadde dere ville bo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke vært på alle de stedene du har ramset opp,men har vært veldig fornøyd med Roligheden Camping. Ikke så langt fra Hamresanden.

Skrevet

Odden Camping på Evje! 6 mil nord for kristiansand.

http://www.oddencamping.setesdal.com/

Jeg selv synes det er kjempefint der. Stille, rolig, masse grønt, badestrand, barnevennlig, bra sanitæranlegg.

Anbefales!

Skrevet

Jeg har vært på mange campingplasser, også utover det jeg har ramset opp. Jeg er da selvsagt KRESEN siden jeg har campet en del. Det skal være fint sanitæranlegg (rent og nesten nytt, er så mange skitne fæle dusjer, og nærmeste råttent...Uff....)

Roligheten-nei

Hamresanden-skitten og fæl...herregud. Nei nei nei...

Odden camping, altfor langt fra "der ting skjer". Dyreparken osv.

Ingen som har noen SUPRE å komme med :-) ?

Venter spent.....

Skrevet

Odden er ikke så langt unna. Bor selv på Evje. Vi bruker ca 45 min til dyreparken. Ellers er det masse å finne på/se her oppe i dalen og.

Skrevet

er ikke fra sørlandet, men har vært på en campingplass i Lillesand, var veldig fint dær. Husker ikke om den hadde noe navn... er evl 4 år siden jeg var der.

Skrevet

Hei!!

Ser det er ei fra Evje her!! er litt spent på hvem du er...er fra området jeg også, men bor ikke der nå.

angående campingplass er jo neset camping ved byglandsfjorden desidert den fineste på sørlandet. utrolig fin! helt nede ved vannet. og masse aktiviteter vist du tar kontakt med troll mountain, rafting senter mellom evje og byglandsfjord.. er jo bare litt over en time til kristiansand.

Skrevet

Hei.

Har du vært på Moysand Camping i Grimstad??

Flott camping rett ved sjøen.De har egen familiecamping.

kjempekoselig.

Skrevet

Hei 79-modell. Er ikke fra evje men bor der:)

Skrevet

Stemmer for Roligheden Camping ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...