Gjest Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Det er så ille at jeg holdt på å segne om på stuegulvet! Har spist og alt.. Nå er jeg helt rar i kroppen og hodet, og fortsatt svimmel og slapp selv om jeg sitter..Har vært på do et par ganger i dag. Tror at det med at jeg går på do bare er en reaksjon eller en tilfeldighet, er ikke dårlig i magen. Føler ikke at det er omgangssyke, men hva kan det være? Noen som har opplevd det samme, og som har noen gode råd til en svimmel dame?
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Dra til legen å ta en blodprøve og blodtrykk....Kan være at kroppen mangler mineraler
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Nei er ikke det, har allerede vært og sjekket...... Men takker for rådet!
rudolfine Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har vært mye svimmel både i dette og i forrige svangerskap. Verst de første 4-5 månedene, men jeg har enda perioder med kraftig svimmelhet. Må bare ta det helt med ro da, vente til det en gang går over. Drikke litt kaldt. Blodtrykk m.m. er helt ok. Jeg har ikke fått noen forklaring på dette fra hverken leger eller jm, bare at "noen ganger er det sånn". Håper det snart går over for deg. God bedring.
mammaen til Andreas+Karoline Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Var også kjempe svimmel for en måneds tid siden: vanvittig ekkelt. Kunne ikke gå på gata uten å være redd for å svime av. Fant ikke noe feil på meg heller. Etter hvert fant jeg ut selv at det for min del ble verre hvis jeg sov dårlig om natten, så du får prøve å sove litt om dagen hvis du ikke får sove godt om natten. I mitt tilfelle gikk det over på en tre-fire uker. Fikk høre om andre som var plaget hele svangerkskapet og som måtte støttes av mannen sin bare de skulle på do omtrent. å det er vist mer vanlig enn man skull tro. Har noe med ekstra blodgjenomstrømning hos gravide å gjøre visstnok for de fleste. God bedring Juno.
3 skatter ute:) Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 er selv svimmel, blodtrykk og alt er i orden. så det er nok en følge av svangerskapet det også. heldigvis bare 37 dager igjen:)
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 Takker for svar jenter! :-) Så da får jeg bare slappe av, sove og drikke mye, og satse på at det snart går over!
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Hadde det slik selv ,spurte flere leger om hva det kunne være .De sa at babyen tar mye av oss ,energi ,blod ,næring osv,så det beste jeg kunne gjøre når jeg ble svimmel ,var å drikke et melkeglass med vann ,legge meg på sofaen en times tid eller mere.å det gikk fint etterpå .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå