Mrs. Hodge Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har så mye vann i kroppen for tida at jeg tror jeg skvulper over snart! Føttene mine er som to tømmerstokker og det er nesten vondt å få på sko!!! Flere som har det sånn?
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 hei du! har faktisk ikke vært plaga me det til nu da... svære bein ja.. ser merkeli ut. tærne å .. spesielt da på mårran når jeg står opp.. blæhh
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Ikke i år!!! men både sommern 2001 og 2005 var jeg slik... hadde bøttevis med vann i kroppen... Hadde tilslutt så mye at jeg fikk vanndrivende akupunktur. I 2001 hadde jeg termin 31juli(menstermin4/8) Og i 2005 hadde jeg planlagt ks 5juli... Det er værst da det er varmt..så da bør du slappe av med beina høyt...det hjelper litt å pakke inn isbiter å legge på ankelkulene!!!!! Men (mager trøst) det gå over ca 1-5 dager etter at gullet har ankommet!!!
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 jeg har det slikt. det er så vondt å gå, bina har store poser under seg
3småengler Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Ja, da. Jeg ser ut som en vannballong. Ikke bare føttene, men hendene og ansiktet også. Æsj. Har prøvd massasje, yoga og forskjellige kjerringråd, men syns ikke det hjelper. Får vel bare holde ut.
lullis Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 har prøvd d meste jeg også,var på helsekost butikk,de annbefalte noe som heter for nefrosan.det er urter for blære og nyre,samt vanndrivende.annbefales til gravide og ammende.det virker kjempebra på meg.
Natteravnen* Skrevet 20. juni 2006 #7 Skrevet 20. juni 2006 hei, har hatt desse plagene sida veke 26, ca... har no endeleg kjøpt støttestrømper, og er heilt imponert over resultatet!!! Var veldig hoven i føtene, gjerne heile dagen, og stiv i ledda, noko som eg regna med kom av hevelsane. Etter at eg starta å bruke strømpene er det utruleg mykje betre.Mykje mindre verking i leggane om kvelden/natta (kribling) og ledda kjennes ikkje so stive lenger. Vil anbefale alle å prøve, håper det hjelper.Bruk dei heile dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå