Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hvor mange av dere er over termindatoen? Syns så synd på dere!!!! Fatt mot!! Sender masse fødestøv *******************************************

Jeg har 15 dager igjen til termin og min største skrekk er å gå over. Vet jeg må være forberedt på det siden jeg gikk en uke over sist. Og min mor har født over tida fire ganger. Er så lett å si at man skal forberede seg på det, men jeg selv syns det var psykisk terror å gå over. Derfor får jeg så medlidenhet med dere her som venter og venter... Lykke lykke til!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde termin i går, og ingen tegn til fødsel. Heter vel strengt tatt ikke overtid før den 15. dagen etter termin, men det føles som overtid fra dag èn.. Soper til meg fødestøv!! (Har forsøkt sex, rødvin uten alkohol, bringebærbladte og faktisk litt forsiktig brystvortestimulering, har ikke troa på noe av dette lengre)

Skrevet

Melder meg på her...11 dager over termin!!!:(

Takker og bukker for alt fødestøv, håper det funker for kjærringrådene får stryk karakter av meg:(

Lykke til alle sammen!!:)

Skrevet

4 dager over her og skrekkelig lei, særlig siden min egen sikre termin er 6 dager før ul-termin, som er nødt til å være feil. Håper de vil tro meg, så jeg slipper å vente for lenge, eller at det skjer noe snart. Kjerringrådene hjelper nok noe, for etter mye turgåing, trapper, vasking, sex så hadde jeg tre-fire cm åpning sist torsdag. Men det skjer ikke noe mer. Har født før termin begge fødslene mine, så dette var jeg ikke forberedt på. Lykke til alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...