Gå til innhold

HVA SKJER MED MEG??


Gjest

Anbefalte innlegg

Når jeg satt i bilen i dag fikk jeg ubehagelinge stikkninger på venstreside og forand under "magen". (er 7+0) når jeg kom hjem klarte jeg nesten ikke gå oppreist pga. smerter,la meg litt og da gikk det over.. når jeg stod opp igjen nå kom det tilbake, men ikke så ille... har også vært utrolig kvalm og uvel i dag...

Det skal sies at buksa jeg hadde på i dag var VELDIG stram selvomjeg dyttet den godt ned.. er det noen som kan svare meg,vær så snill...

Ble så veldig bekymret...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres det ut som disse stikkningene jeg har hatt hele tiden. Viss det er det så betyr det berre at livmoren strekker seg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt stikkninger sånn innimellom, men de har ikke vært så ubehagelige.. Jeg håper det bare er det. skal være ærlig å si at jeg begynner å tenke SA, men det kommer ikke noe blod, bare litt utflod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker som så at viss det hadde vert begynnelsen på en Sa så hadde det ikke berre vert stikkninger men også murringer. Jeg har hatt så kraftige stikkninger at jeg har til tider ikke klart å stå oppreist. Så for meg så høres det ut som livmoren strekker seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er beroligende å høre,nå sitter jeg i sofaen, og merker ikke så mye.. men gruer meg litt til å reise meg opp. Det som jeg ble engstelig for er at jeg har to barn fra før men har aldri opplevd det så sterkt..

Men heller ikke opplevd så kvalme heller da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å gjøre deg bekymret men om det var vondt spesielt på venstre side og du hadde så vondt at du ikke klarte å stå, og i tilegg re drit kvalm så....det der er AKKURAT mine symptomer når jeg hadde exu...

 

Jeg sier ikke at det er det du har, heller ikke for å gjøre deg urolig. Det er ganske sjelden at det skjer da men. Symptomene var så like som det jeg hadde...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok, nå er må jeg spørre litt dumt: hva er exu??det hørtes ikke akkurat oppløftende ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exu er graviditet utenfor livmor...

 

Hun har det sikkert ikke, men symptomene var så like.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg hadde nesten berre smerter på enesiden hele tiden, har jeg enda. Men babyen ligger der den skal, har trss alt vert på Ul 4 ganger:) Så det trenger ikke være noe galt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg flytter strekk-smertene seg litt, noen ganger er de her og andre ganger der. Tør knapt å hoste, det gjør vondt! 10+1 jeg nå.

 

Hvis du er bekymret så gå til legen, det er bare der du kan få svar! Bestill deg en time til ultralyd på privatklinikk. Du får time kjapt og de ser umiddelbart om babyen er på rett sted (utelukke exu) og om den har det bra.

 

Smerter hist og her er visst en del av å være gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for alle svarene fra dere. det er så fint å høre at andre har det samme og at det er helt normalt.. jeg har gudsjelov ikke smerter nå.. har gått meg en tur og det gikk fint. Blir bare så bekymret,har ønsket meg denne graviditeten en stund kan man si:)

Jeg kløna litt med min side så derfor er det nå et annet nicname, men jeg er den samme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere. Smertene gikk over i går ettermiddag, men er tilbake for fult igjen i dag..det er mest på venstre side. Det kommer også litt lyserosa væske ut.. ringte legen min, har fått time der kl 16 i dag til sjekk, han var redd for at jeg kanskje har exu:( jeg gruer meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...