lærer Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har kjøpt en madrass på jysk som kan minne om tempur. Det vil si at den er litt myk og former seg etter kroppen. Blir litt redd når jeg leser her inne at man helst skal ha harde madrasser. Bør jeg kjøpe en ny? Litt rart hvis de kan selge "farlige" madrasser til små babyer.
Nøste77 Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Vet ikke om de er direkte farlige, men de anbefaler en madrass som er såpass hard at ikke babyen's hode og ansikt kan synke nedi. Selv ville jeg ikke satset på en Tempur-madrass.
mamma-til-nr.3*29.07.høygravid Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Du skal helst bruke en hard madrass ja. Men du må huske at en baby er ikke så veldig tung og synker ikke så langt ned i en madrass som vi gjør.
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Man synker jo etter vekta ... dvs man kan aldri synke så langt nedi at det blir farlig! Tempurmadrass skal jo bare være veldig ergonomisk! Vi sover selv i Tempurseng ... og jeg synker jo mye mindre nedi enn samboeren min ... og en baby vil ikke synke langt ned! Tror trygt man kan ha Tempurmadrass ) Vi har kjøpt noe lignenede selv til vår lille ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå