Abracadabra Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 ...på dere som sier "Oi som tiden flyr!" Får nesten litt dårlig samvittighet jeg, for jeg synes tiden går sååååååå sakte! Er bare i 18 uke, er ikke kommet HALVveis engang...sukk Kanskje det virker så lenge fordi det er et IVF-barn, og livsstilen min endret seg mange måneder før vi faktisk ble gravide? Kan hende det.... Ellers så er jeg jo strålende lykkelig over at vi endelig skal (bank i bordet) bli foreldre, det har vi ventet lenge på. Og jeg synger for den lille, og kjenner at h*n sparker meg av og til, og det er jo veldig koselig... men GJESP så lang tid dette tar! ;-) kanskje jeg skulle begynt å shoppe babyting, kanskje det hjelper? hilsen en alltid like utålmodig
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 jeg er berre i 12.uke. Å jeg må si at tiden flyr IKKE!!!!!! Jeg blir gal. men jeg tror at grunnen til at jeg føler det hele tar så lang tid er fordi det tok sin tid å bli gravid. Føler jeg har ventet lenge nok på dette barnet, vil ha det ut nå. Så må si jeg forstår deg
*1D* Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Jeg syns tiden går utrolig sakte jeg også....... Er bare 13+4 i dag og det er så utrolig lenge til jul.... Har dessverre allerede blitt sykemeldt med bekkenløsning....heldigvis bare 60%...hvis ikke hadde dette blitt et anda lenger svangerskap tror jeg..... håper bare behandling fungerer sånn at jeg klarer å jobbe så "mye"....
Abracadabra Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2006 PUH det er bra flere har det som meg! Nå er jo jeg rimelig frisk og rask da, så jeg er jo veldig glad og takknemlig for det...men det er jo litt trøst i å høre at det er flere som synes tiden IKKE flyr. Da er det i hvert fall ikke noe alvorlig galt ihodet mitt! Hehe. Håper behandlingen virker for deg 1D - og at du kommer deg i jobb igjen! Ellers får vi vel bare holde ut jenter - alt er sikkert glemt med en gang vi treffer de små blindpassasjerene våre...! ;-)
minas'81&lillegull;) Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Tjohoo!! jeg er en av de som synes tiden flyr.... Men det er først nå den har begynt å gå fort... Frem til uke 15-16 gikk den super sakte, kanskje fordi jeg var sykmeldt å veldig dårlig. Men etter at jeg har begynt å jobb igjen, å formen har kommet seg slik at jeg kan gjøre andre ting har dagene begynt å bli for korte og dermed flyr ukene av sted:) Det hjelper å ha noe å gjøre og andre ting å tenke på innmellom. Bare et lite tips som funket for meg. Å shoppe babyting er sikkert en super duper hobby nå
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 20. juni 2006 #6 Skrevet 20. juni 2006 Tiden går utrolig sakte når man er sykmeldt.. Har mer eller mindre vært sykmeldt siden jeg ble gravid.. så her føles det ikke som om det går unna nei.. Men selvom jeg er utålmodig og gleder meg til ventetiden er over så er jeg overlykkelig for å være gravid, og håper babyn vil holde seg inni magen lenge ennå.. er jo bare 19+1 på vei.. Tror tiden også går ekstra sakte for de som er mer enn normalt engstelige gjennom svangerskapet.. selv har jeg mistet 2 ganger siden nov 2005 så er vel å regne som utenom normalt engstelig.. Få bare håpe at nå som sommern er her vil tiden fly av gårde sånn som den alltid gjør på sommern:) Lykke til videre med ventetiden alle sammen:)
Abracadabra Skrevet 20. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 20. juni 2006 ja, håper jo den lille vil være hos meg i maaaange uker enda...! jaja nå skal vi en uke til syden, og så skal jeg på quart på lørdagen, og så er vi vel ferdig med påbygg til leiligheten (hurra - en god unnskyldning til å gå berserk på IKEA el.l.!), så ting skjer jo - kanskje jeg klarer å holde meg mer travel fremover...det hjelper jo alltid! jeg sier som kab - lykke til videre med ventingen - !
Molait Skrevet 20. juni 2006 #8 Skrevet 20. juni 2006 Tenkte bare legge inn fra ei som i dag hoppet over i sin uke 32:) Hjelp!!!!!!!!!!! Hvor ble tiden av?????????? Litt panikkangst????? Jaaaaa!!!! kos dere med tiden og alt som skjer på dagene i dag! Snart er den svunnen og er bare minner. Fokuser på alle de små underne som skjer underveis og prøv å ikke fokusere mest på hva som SKAL skje. 40 uker er ikke så lenge, selv om det gjerne føles slik på begynnelsen. På slutten synes mange det er litt trist at det snart er "slutt" og anger på at de ikke tok bedre vare på tiden. Jeg er nå på stadiet: Hvordan i helvete skal jeg rekke alt det jeg trodde og hadde tenkt jeg skulle rekke og hva om gutten kommer tidligerer dahar jeg ihvertfall dårlig tid og tenk om det er lang ventetid på vogn og vi har ikke bestemt oss enda!!!!!!!!!! (pust) Kos dere på 2 tri. Er faktsik den beste tiden for de fleste:)
*1D* Skrevet 20. juni 2006 #9 Skrevet 20. juni 2006 Hei igjen.... Jeg vil bare presisere at jeg vet alt om at tiden går fort.... Har en datter på snart 9 år, som jeg helt ærlig syns ble født for bare korte tiden siden..... skjøner ikke hvor tiden blir av med henne.... Vil gjerne beholde babyen inni magen i ca 27 uker til jeg altså!!!!
Hanne og jentungen Skrevet 20. juni 2006 #10 Skrevet 20. juni 2006 Litt ambivalent her jeg:) I dag syns jeg det går sakte, veldig sakte. Er 'bare' 16 uker, men det føles som om jeg har vært gravid i en evighet. I morgen kan det hende jeg føler stikk motsatt:)
Nepa Skrevet 20. juni 2006 #11 Skrevet 20. juni 2006 Uff ja, er det ikke kjedelig at det går så treeegt! Begynner på uke 19 i dag, så det er leenge igjen ja... Gleder meg egentlig til å være "skikkelig" gravid jeg da - få en mage som ser gravid og ikke bare feit ut, og ikke minst hadde det vært fint med et livstegn snart! Foreløpig merker jeg ingen ting, selv om det er to der inne... Men sånn er det nok med oss ivf-ere ja. Dette er vårt tredje forsøk, og jeg synes jeg har vært på en måte gravid i hundre år alerede :o/ Hadde en SA i fjord, så jeg tør ikke shoppe babyting enda. Har ikke satt mine bein i en mammaklæravdeling en gang enda jeg... Nei, må få slått i hjel at par uker til nå, så kanskje magen spretter skikkelig ut og småkrypa begynner å sparke litt. Det hadde vært noe det! ) Riktig god tur til syden da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå