Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 rart spørsmål egentlig. Men jeg lurer litt tror jeg hadde siste ordentlige menstrasjon i April. I mai hadde jeg to dager med litt blødning. Når jeg tenker etter tror jeg jeg hadde flere små blødninger i april. Og ikke en men det er jeg usikker å altsp. jeg sluttet og på p pillen i Mars/april følte jeg ikke fikk ordentlig menstrasjon etter det.Ble så kvalm av p pillen det var derfor jeg sluttet med dem. Iallefall så tok jeg flere graviditets tester i mai og en i begynnelsen av Juni disse var alle negative, men så tok jeg en i går og den var positiv. Hvor lenge kan en være gravid før det slår ut positivt? Når tror du/dere at jeg kan ha blitt gravid? Jeg klarer ikke å finne ut av det. Hjelper ikke å tenke på når vi har hatt sex. For det er jo noen ganger. tro du legen kan finne ut av hvor langt jeg er på vei? når bestiller jeg time da? Har hørt man skal vente til man er 12 uker på vei før man bestiller time . men det vet jo ikke jeg når er ?? Frustrert Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5411400-n%C3%A5r-ble-jeg-gravid/
nickløs Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Mest sansynlig er du vel et par uker på vei, men det kan også være snakk om mnd. Etter pillen kan det ta tid før menstrasjonen retter seg og ofte er man ikke særlig fruktbar denne perioden. Du kan også bli gravid mens du går på pillen (ca. 0,1%sjanse) og oppleve små blødninger rundt den tiden du skulle hatt menstruasjon. Hvis du er i fin form (bortsett fra noen "vanlige" symptomer som kan melde seg) hadde jeg ventet 2 uker eller noe før jeg gikk til legen. Da føler du deg kanskje sikrere. I slike tilfeller pleier de å sende folk til ultralyd for å fastslå hvor langt man evt. har kommet. Ikke stress. Gratulerer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5411400-n%C3%A5r-ble-jeg-gravid/#findComment-5411911
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå