Gå til innhold

Juni: Hvem er dere alle sammen?!?!:)


Gjest

Anbefalte innlegg

Hvor bor dere? Gift? Hvor gamle er dere? Hvor skal dere føde? Og når er termin? Barn fra før?

 

*lurer*

 

Jeg er 23 år (blir 24 i aug) og fra Sandefjord, men har bodd i Larvik de siste 2 årene ca...Samboer med verdens herligste gutt som er 25 år (blir 26 i aug) Vi venter vår første og jeg skal føde i Skien...og det ganske så snart håper jeg...hadde termin 9. juni! er 11 dager over termin i dag!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 24 år (blir 25 i nov.) og er fra Bergen. Skal gifte meg i August i år, dette blir en travel sommer. Har en gutt på 3år fra før og nå venter vi jenten (termin 12.juni.) 8 dager over termin idag. Skal føde på kvinneklinikken i Bergen. Skal på overtidskontroll på mandag. Da er det gått 14 dager over men det er jo ikke sikkert at de setter noe igang fordet. Åhh hver dag føles som en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Æ e 26 blir 27 i juli, e fra Tromsø. Men bor i Valdres.

Har ei datter på 3,5 år fra ett tidligere forhold, så detta blir første mann te samboeren min :o)

 

E oxo på overtid, men da bare 6 daga, snart 7..

Va hos jordmor idag å blei sjekka å har 2cm åpning å e klar som ett egg. Men mangle rien.. Så nu har æ blødd litt å har mensen smerta i magen å håpe nåkka skjer i natt :o)

 

Ellers blir æ sotte i gang den 28 juni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 28 år og bor i Oslo. Jeg er lærer på en barneskole.Dette er det første barnet til meg og samboeren min, så vi er naturlig nok veldig spent.

Jeg har 6 dager igjen til termin 27. juni. Har allerede hatt ei natt med sterke menssmerter og smerter i magen. Håpet at noe var på gang, men det roet seg desverre. Nå går jeg bare å venter........

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann.

 

er 25 år fra bergen.skal føde på kk senest neste fredag.hadde termin den 17 juni ifølge ul(mensen term var 11).

har en datter på 20mnd fra før.skal gifte meg snart men forloveden min er fra brasil og det er faktisk letter for ham å få oppholdstil v at vi ikke er gift.rart.?

 

har hatt sterke kynnere.like sterke som de var da jeg dro på sykehuset med første(12dager over tid) men de blir jo sterkere ved hvert barn så eg har noe å se fram t.orker ikke disse mensen smertene mye lenger ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 år og bor på Gjøvik. Giftet meg med min Thorbjørn 3. september i fjor og ble gravid på bryllupsreisen ( er det ikke sånn det skal være da?hehe). Vi venter prinsesse nr 2 hvert øyeblikk egentlig. Menstermin er i dag 23.juni men ul termin er 3.juli så jeg prøver å være litt tålmodig.. ikke lett det vet vel dere! Sist gang fikk jeg 16 dager før ul-termin så kasnkje er det ikke så lenge før det skjer noe nå heller...

Emma prinsessa vår fyller 5 år onsdag 28 juni og gleder seg veldig til lilleøster skal komme ut ( så det blir litt bedre plass på mamma sitt fang igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...