Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Har dere livsforsikring eller ulykkesforsikring (eller begge deler)? Hvilken bank? Hva betaler dere? Har dere barneforsikring? Hvilken bank? Hva betaler dere?
Luca Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Har ikke livsforsikring på oss selv(sløvhet) men har forsikring på barna. Bestefar har forsikret alle barnebarna siden førstemann kom for 17 år siden, og han har i Gjensidige. Betaler vel en 1500 pr barn pr år ca.
Raffna Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 Skal forsikre poden når han blir ett år (går ikke før) i Skandiabanken. 79,- per måned, rett under tusenlappen i året. Sammenlignet flere forskjellige og lite å skille på pris, de billigere har ting de ikke dekker som denne dekker. Livs/ulykkesforsikring har jeg gjennom jobben, så det går under Storebrand og jeg vet ikke hva den koster...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Livsforsikring gjennom fagforeninga, Sparebank1. Barneforsikring Sparebank1, 1200 kr ca i året.
mammatilelias Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 Jeg hadde en forsikringsagent hjemme hoss meg og sambo,og vi hadde en kjempeflott gjennomgang på våre behov.trodde ikke forsikring kunne være så enkelt:)Han var kjempedyktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå