Gå til innhold

Desember: Da har vi

Gjest

Anbefalte innlegg

tatt andre pneumokokkvaksinen! Skulle egentlig ta den på torsdag, men siden han reagerte litt med feber sist gang, og vi skal reise på fredag, så tok vi den i dag. Skrek litt, men gikk fort over. Nå har han sovet på magen min i Meitaien som Synne 2504 har sydd til meg, mens mor har handlet litt. Skal til "ødemarken" til helga og være der i en uke, så greit å ha med seg litt. Er butikk der altså, men vet ikke hva de har av barnemat og diverse. Så da må det tas med.

Nå ligger poden og ruller og fryder seg på gulvet, så foreløpig ser det ikke ut som han reagerer på sprøyta. Bank i bordet!

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt med alt som er gjort.

Bra han ikke reagerer på vaksinen.

Men du, kansje det er jeg som ikke følger med i tidene, men hva er egentlig en Meitai???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meitai er en bæresele som kan brukes på magen og på ryggen. Jeg har fått min sydd, men kan også kjøpes. Se på tettinntil.com. Jeg fikk så vondt i skuldrene av babybjørnen, så for meg er denne veldig god. Når vi har en liten som ikke liker seg i vogna, så er det greit å slippe å bære på armen. Pleier å sovne ganske fort i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vi den??? Det var bra! Sa ikke noe om det helsesøstra i dag. Men men hadde betalt jeg, men greit å slippe...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, de virker jo kjempefine. En slik kunne jeg virkelig tenke meg. Men så jo forholdsvis enkelt ut å lage, i alle fall for noen som kan sy. Od det er min mor kjempeflink til.

Kunne du tenke deg å gi meg en beskrivelse på hvordan den lages?

Eller en link til et sted hvor det står en "oppskrift"?

Kansje du Synne 2504 har noen tips til meg???

Hadde vært kjempe takknemlig for svar, for en slik fikk jeg virkelig lyst på... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sneik meg inn på april-klubben og fikk hjelp jeg :o)

Så nå skal min mor få oppgave hihi.

Tusen takk for tips Fru Gyldenkron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han ikke reagerer, da! Logisk at man reagerer mest etter første sprøyte.....håpe håpe. Lillegutt fikk også feber og forkjølelse etter første sprøyte, er spent på nr 2 som ikke skal taes før etter sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen reaksjon enda iallefall. Litt grinete, men det har han vært noen dager. Sikkert tennene. Håper deres gutt ikke reagerer heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...