Victorials Skrevet 20. juni 2006 #1 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg spottet onsdag sist uke, ikke mye men nok til at jeg fikk litt panikk ettersom jeg har mistet to ganger før... Legen sa jeg skulle ringe viss det fortsatte, eller viss jeg ikke hadde noen symptom etter helgen, ringte i dag og har ikke noe som helst symptom, selv om blødingen heldigvis gikk bort... Viss testen hos legen halv 2 to viser negativ har jeg mistet tidlig, viss den er positiv skal jeg få tidlig ultralyd... Legen sa han ikke skulle lyve, da det er ganske stor sjans for at det har gått galt en tredje gang... :'( Alt jeg vil nå er å gå til legen, få positiv, reise på ultralyd å se et bankende hjerte.... Dette MÅ gå bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 20. juni 2006 #2 Del Skrevet 20. juni 2006 Det går bra.. Mirakler kan skje vet du....hihi.. Lykke til , dette ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjerdemann på vei Skrevet 20. juni 2006 #3 Del Skrevet 20. juni 2006 Huff, håper virkelig at alt er bra der inne! Skal krysse fingrene for deg. Lykke til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #4 Del Skrevet 20. juni 2006 Of... LYKKE LYKKE TIL!!! Gi beskjed hvordan det går det deg da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #5 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg skal krysse armer og ben for deg! Lykke til!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #6 Del Skrevet 20. juni 2006 Ja lykke til!! Gi beskjed om hvordan det går! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snusmumriken* Skrevet 20. juni 2006 #7 Del Skrevet 20. juni 2006 Uff da....håper virkelig at alt er bra med den lille spiren!! Krysser alt som krysses kan for at alt er bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegutt skal bli storebror Skrevet 20. juni 2006 #8 Del Skrevet 20. juni 2006 Jeg krysser fingrene for deg!! Håper virkelig alt går bra, og at du kan komme tilbake og si at testen var positiv!! Skal tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #9 Del Skrevet 20. juni 2006 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #10 Del Skrevet 20. juni 2006 får håpe denne historien "endte" bra.. krysse fingrere for deg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå