Gå til innhold

vært på tidlig UL idag

piripiri

Anbefalte innlegg

I dag har jeg vært på tidlig UL. Helt fantastisk å se hvor utviklet babyen er i 12 svangerskaps uke. Men babyen min var ikke særlig samarbeidsvillig, så vi fikk ikke målet nakkefold. Den ville ikke snu seg, slik at det gikk ann å måle. Noen som har opplevd det før ? Men etter en grundig gjennomgang så mente legen at alt så veldig bra ut. og legen mente at det var liten sjanse for at det kunne være noe alvorlig galt. Men hvis vi ville, så kunne vi komme tilbake for å ta ny ultralyd. Så nå er jeg i tenkeboksen…

Fortsetter under...

Hei, da vi var på ultralyd i 19. uke prøvde jordmora å få et profilbilde, men det var helt umulig. Babyen lå bare med ryggen til. Hun prøvde også å se kjønn, men det var helt umulig det også (lå med beina i kryss).Hun ga opp til slutt. Vår lille pike (fikk vite kjønn ved fostervannsprøve) lå med ryggen til og sov mens hun suttet på tommelen. Tror ikke det er noe uvanlig at man ikke kan få barnet i profil, hvorfor ikke dra tilbake å ta ny ultralyd så trenger du ikke tenke mer over det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...