Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaringer med den bleien fra Libero? Baby & Go 7-11 kg, tror jeg det er...

Kjøpte den i går for når det er så varmt så ligger lillegull bare i bleia, men han klarer å dra av den teipen på de vanlige bleiene, så jeg tenkte at disse er bedre i varmen...

Hva er din erfaring med disse bleiene?

Holder de like godt på plass, holder de på fukt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bruker den. Fungerer helt fint. Datteren min veier bare 6kg, men det ser ut til at Baby & Go går greit allikevel. De har lekket et par ganger, men da har hun ligget å sovet på siden. Vanlige bleier lekker jo også av og til her.

Skrevet

begynte å bruke disse bleiene om natta til lillegull da hun var rundt 6 mnd. og jeg synes de er bra til sitt bruk jeg:) holder til det de skal!!

Skrevet

Jeg har også brukt dem innimellom. Poden her veier 8 kg. Bleien sitter godt (neste litt for godt, for han får ganske røde merker etter strikken), og den er ganske sikker sånn lekke-messig. :o)

Tenkte i hvertfall å bruke dem i sommer hvis han skal ha på t-skjorte og shorts, for uten body detter bare den andre bleia av... Sagger nedover rompa, hehe. :o)

Skrevet

Vi har også prøvd den, helt ok. Synes imidlertid at det er bedre passform på den som er 10-14 kg, uten at de blir for store. Vi begynte med de da gutten veide rundt 9 kg.

Skrevet

Takk for svar! :)

Lillegull veier 9,6 kg nå og er 7 mnd...

Vi får bare prøve oss fram.

Ha en god sommer da jenter! :)

Skrevet

Vi bruker dem innimellom og jeg syns de funker fint..Snuppa mi er 8,5 kg..Har ikke hatt noen lekkasje ennå..

Skrevet

Hei!

Jenta vår på rundt 8 kilo bruker kun disse for tiden, og jeg må si at de kom som en ren velsignelse etter utallige kamper på stellebordet :-)! Nå går bleieskiftet som en lek (veeeeel, nesten iallfall).

Så her i gården går det kun i Baby & Go :-)!

Skrevet

Vi bruker de, og er kjempefornøyde, et par lekkasjer men det hadde vi med de andre bleiene også.

Mye greiere å få på bleia også, kan bare sette henne på fanget og dra de på. (Så lett det hørtes ut i teorien gitt, stemmer vel ikke helt med praksis.....)

Skrevet

Jeg bruker den på lillegull siden han nekter å ligge stille på stellebordet. Det er nesten umulig å få på de vanlige bleiene siden han snur seg hele tiden. De har aldri lekket så lenge jeg har brukt dem. Pleier å ta på pampers acktive fit på natten, men mest fordi de er billigere.

Skrevet

Småen her nermer seg 10 kg, og vi bruker bare de bleiene. Sitter godt, og strammer ikke sånn rundt magen nå når han beveger seg mer. Jeg synes disse bleiene er de eneste som ikke lekker om natta - med mindre han tisser sinnsykt mye da... Så de bleiene er omtrent de eneste jeg bruker på småen. Ulempen er at de ikke er så lett å få på om han nettopp har badet, så da har jeg en pakke med "vanlige" bleier som han kan få på etter bading. Men jeg har bare gode erfaringer med baby and go. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...