Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #1 Skrevet 20. juni 2006 Sambo nevnte for en stund siden, veldig forsiktig da, at han synes jeg er blitt litt vid der nede... Han sa det ikke på en stygg måte el noe, så jeg ble ikke såret, men synes jo ikke noe særlig om dette da. Synes jeg har lest om så mange som har blitt trangere.. så hvorfor har ikke jeg blitt det da? Kjenner også at det er "bedre plass" når vi har sex. Har ikke så lenge igjen nå da, og skal knipe som bare det når h*n har kommet ut, glemmer det liksom litt nå. Flere som har opplevd dette?
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #2 Skrevet 20. juni 2006 Jeg kan ikke skjönne hvordan man kan bli trangere der nede etter å ha fått barn!!?
Gjest Skrevet 20. juni 2006 #3 Skrevet 20. juni 2006 kjenner jo at det har blitt god plass der nede... Venter nr 3 om 19 dager... Har planer om å ta knipet på alvor etter det...
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2006 #4 Skrevet 20. juni 2006 Jeg har også fått kommentarer på det samme og kjenner det også selv. I tillegg blir jeg helt utrolig våt for tiden og det fører jo til at det er praktisk talt ingen friksjon.... men sist hovnet jeg opp noe helt utrolig når baby sank ned i bekkenet og da skal jeg si deg det ble trangt.... skjeden gikk tilbake til det normale etter sist fødsel med masse knipeøvelser. Sett deg opp lapper over stellebordet og på kjøleskapet sånn at du husker å knipe! lykke til!
Juvena Skrevet 20. juni 2006 #5 Skrevet 20. juni 2006 jeg ble faktisk ikke videre etter fødsel sist. Men tok mye knipeøvelser. Og faktisk var det sånn at mannen min syntes det gjorde vondt når jeg kneip med han inni meg!! Er jo helt sprøtt. har vært utrolig dårlig til å ta knipeøvelser nå, så spørs åssen det går denne gangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå