Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor de selges? Så den i God Morgen Norge, var Klassekampen som hadde skrevet om dem,. I følge dem var det viss ikke helt bra, hehe!

MEN vi har lyst på en!!!! Eneste de sa var at de solgtes på Grünerløkka, men noen her som vet hvor??

Skal dra å kjøpe senere idag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke hvor den selges!

Men jeg må jo bare si at jeg synes den var helt herlig!!! :)

Nå har jeg gutt da, så jeg håper ikke han noen gang blir Miss Norway, men jeg bare digger bodyer/gensere med morsom tekst på!

Har en body fra Cubus som det står "I am perfect, watch your daughters"

Uansett, så er det vi foreldrene som bestemmer hva barna skal ha på seg, etterhvert som de blir eldre så får vi mindre og mindre å si på det området der...

Ble langt utenfor det du spurte om, men jeg så på gmn selv og tenkte på det da se... :)

Skrevet

Tror de selges på Exit...I alle fall i Bergen. Lillegutt har en blå med teksten:" jeg skal bli fotballproff når jeg blir stor ...sier pappa." som er kjøpt på Exit, og den ser ut til å være samme merket som Miss Norway 2026 :)

Skrevet

Hei!

Vi kjøpte en sånn til Iselin for en uke siden, de har dem i butikken "barnehuset" på grunerløkka! Den er kjempestilig, og jeg skjønner ikke kritikken jeg assa....Det er jo bare humor da!! =)

Jeg tror de fortsatt har dem på "3 for 100,-"-hylla si, jeg kjøpte den og to andre søte bodyer på Grunerdagene men det er sikkert noen igjen. Løp og kjøp!! =)

Skrevet

Jeg kjøpte på exit.

Synes den er kjempekul. Folk må jo forstå at det bare er humor.

Har faktisk bestilt noen av bildene til takkekort med et bilde der hun ler seg nesten skakk i den bodyen vi :-)

Skrevet

hmmm.... det er iallefall andre som skjønner at dette er dårlig humor som kan skape dårlige holdninger. !!

Skrevet

Skape dårlige holdninger hos hvem da?

Ikke hos småtrollene under ett år iallefall, hvordan skal de skjønne det? Den er i str 56, tror neppe hun får varige men av den.

Hos meg? Jeg har ikke noe spesielt ønske om at min datter skal delta i miss norway men mener hun er vakker nok til å danke ut alle andre jenter (selvsagt - jeg er jo moren hennes). men det er heller ikke noe galt med de som deltar - min venninne ble miss norway for et par år siden,er modell og er et helt normalt oppegående menneske.

Hos forbipasserende? De har vel en mening likevel, uten at min baby's body utløser noe! Nei, SÅ alvorlig må vi ikke ta alt her i verden mener nå jeg... =)

Skrevet

Dårlig holdninger Linneah? Skjerp deg!!

Dette er humor, og hvis jenta mi vil bli miss en dag så skal hun få lov til det! Synes bodyer med morsom tkst er helt herlige!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...