Gå til innhold

Oj, jeg er 4+6, og har allerede begynt å bli konstant sulten...


Fjerdemann på vei

Anbefalte innlegg

Forrige svangerskap gikk jeg hele svangerskapet og var konstant sulten, slik utsultet, ikke-spist-på-et-par-dager-følelse, og nå har den jammen kommet alt! Æsj, hadde håpet jeg slapp det denne gangen.

 

Er pyton å gå og være så sulten hele tiden, jeg merker ikke at jeg spiser engang, er like sulten for det om..

 

Er det noen som vet noe jeg kan gjøre for å slippe å gå så sulten hele tiden?

 

Forrige gang prøvde jeg å tylle inn på vann hele tiden i stedet, noe som resulterte at jeg drakk sikkert 8 liter til dagen, og løp skytteltrafikk til doen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var det gutt, forrige gang?

Jeg var sånn med mine 2 gutter. Men denne gang så er jeg helt anderledes.... Så kanskje det er en jente denne gang... Begynte å bli anderledes i uke 6....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var gutt jeg fikk forrige gang.

Kanskje det betyr at det er gutt denne gangen også, da?

 

Men håper jo jeg slipper å gå slik sulten hele tiden. Jeg har ikke lyst å legge på meg så alt for mye, så kan jo ikke gå å spise hele tiden heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er konstant sulten nå jeg og, men jeg er dårlig og kvalm i tilleg. Om jeg ikke tar akupunktur da selvfølgelig. Med akupunktur så er jeg sånn jeg var med mine to første gutter.

Blir spennende og se hva som er inni magen nå... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er utrolig spennende...

JEg er ikke kvalm i det hele tatt, det var jeg ikke forrige gang heller. (Men nå ligger det ikke til familien å bli kvalm heller, uansett om det er jente eller gutt)

 

Mannen min tror det blir jente, jeg har ikke fått noen "følelse" enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hvordan du har det.... er sulten hele tiden selv... sånn tom i magen følelse. har fått dilla på kjeks som jeg går og spiser på og heller innpå med vann.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde dilla på kjeks forrige gang. Da jobbet jeg, så for å klare å konsentrere meg, måtte jeg liksom spise noe, og da ble det kornmokjeks.

Men tenkte jeg skulle prøve å være mer "restriktiv" med hvor mye jeg spiste denne gangen. Så nå spiser jeg etter klokka i stedet for sulten. Har et håp om å ikke legge på meg like mye som sist. (La på meg 14 kg da, så er jo innenfor normalen, men fikk stor unge)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... flere som er bunnsluk. :-) Jeg var slik fra uke 4 til 6, spiste og spiste og ble aldri mett. Men så kom kvalmen, og da var det fullt stopp. Men var fortsatt sulten da, fikk bare ikke ned noe :-) Men nå er det over og matvraket er tilbake. Handler i butikken og når samboer er hjemme fra jobb, er det jo nesten tomt igjen.. hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...