Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!!

Nå har vi prøvd og bli gravide i snart 3år uten og lykkes,hatt en ma og en sa. Men kommer til et punkt der det sier stopp, ihvertfall gjør jeg det så nå skal jeg ta meg et hvile år og studere i stedet. Bare konsentrere meg om meg selv og ingen andre. For engangs skyld så skal jeg være ego..hehe..

Om noen lurer så har vi vært på utredning både jeg og mannen min. Men orker rett og slett ikke prøve mere. Alt bare blir så helt feil, sliter på forholdet ikke minst. Så nå skal vi selge huset og flytte et stykke unna, få litt miljøforandring tror det kan være sundt for oss begge to.

Er det flere som har det på samme måte som meg?? Eller er jeg bare litt for ego?? Tror vi tenker litt anderledes enn andre par og prioritere anderledes. Har det jo så bra nå.

Håper på tilbakemeldinger.

Fortsetter under...

Jeg syns du tar en veldig moden og riktig avgjørelse for dere! Å være en sliter tærer så sinnsykt på det psykiske og som du sier, ikke minst på forholdet..

Vi måtte ta noen mnd med pause. For det gikk ikke så bra med oss. Vi ble sure og gretne av å hele tida løpe i oppoverbakken!

Du er alt annet enn ego. Når man i 3 år har hatt tanker for baby og alt det innebærer så har du bare godt av å gjøre ting for deg selv. Eller for deg og sambo:-)

Lykke til med alt:-) Jeg har full forståelse!

Tusen takk for et fint svar:-) dette gjorde meg glad og lese. Ja vi er ikke skapt til og stå på pinne for hverandre 24t i døgnet, så jeg gleder meg til og begynne og studere. Fikke hvite på fredag at jeg har kommet inn på IT-linja på Næringsakademiet i -drammen så jeg ble så glad..hihihi...endelig så skal drømmen min gå i oppfyllelse.

Hvordan gikk det med deg og mannen din (sambo) etter at dere hadde pause..ble du gravid??

Lykketil du også..

Grattis da.. flott du kom inn på IT-linja:-)

Vi har fortsatt ikke blitt gravide.. Nå har vi en slags "ferie".. det som skjer det skjer.. stresser ikke.. prøver heller å nyte dagene rett og slett:-)

Jeg synes du er både sterk og moden som har tatt denne avgjørelsen. Har selv "bare" prøvd i 15pp, men merker at det begynner å tære litt. Håper jeg er selv istand til å ta en slik avgjørelse hvis vi ikke får klaff snart. Det er viktig å ikke la livet bare være på vent, men nyt livet ditt og mannen din og studiene. Ta vare på hverandre og samle kreftene igjen. Dette har du helt klart godt av!!

ja jeg håper at jeg gjør det som er riktig for oss/meg...vi har hatt det ganske tungt i en lang periode fordi vi ikke har fått det til..og da blir det til at man søker opp andre mennesker av det andre kjønn som helst ikke burde skje...alt blir bare kaos i hode på en til slutt og man føler at man stanger veggen og ikke får til noen ting...derfor skal vi selge og flytte...altså få en ny start....Gleder meg masse..selv om ikke alle har tro på forholde vårt ettermye om og men...men hadde de vært i samme situasjon selv så hadde de vel ikke sagt noe tenker jeg....

Ønsker alle slitere her inne lykketil med prøvinga..stå på men ikke slit dere ut..det er ikke værdt det...husk og ta vare på hverandre også...vi hadde glemt det oppi alt det her..så derfor gjør vi som vi gjør nå...

God Klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...